Cesta k ideálnímu image feedu

Image marketing nás baví a dělá nám radost dělit se s vámi o inspiraci a praktické návody. Proto aby vaše nové kampaně přinášely požadovaný efekt, je důležité, aby produktové obrázky byly v perfektním stavu po obsahové i po technické stránce. Proto se odteď budeme společně věnovat i jejich auditu. Začínáme tím další velkou kapitolu a věříme, že vám přinese mnoho zkušeností a nových zákazníků. Vydejte se s námi na cestu k vašemu ideálnímu image feedu.

Proč auditu věnovat pozornost

Produktové obrázky jsou většinou to první, co zákazníky zaujme (hned po ceně ;)). Pomalé načítání, nízká kvalita, anebo chybějící obrázek je dokáží odradit. Některé srovnávače zakazují zobrazování vodoznaků, mají nastavený velikostní limit, anebo vyžadují specifický formát. Předností Feed Image Editoru je série nástrojů pro vyhledání těchto problémů a jejich opravu. V nasledujících týdnech budeme postupně zveřejňovat návody, které vám pomouhou si udělat pořádek ve vašich produktových obrázcích.

Jak udělat první krok

Jednoduše, s Feed Image Editorem. Najdete v něm mnoho užitečných funkcí, které vám na pár kliknutí pomohou odhalit problémové obrázky.

 

Nezanedbejte audit a udělejte si ho ještě před spuštěním kampaně.

 

Energie, kterou do něho na začátku investujete vám ušetří spoustu času a starostí v budoucnosti. V prvním článku si povíme, jak vyřešit jeden z nejzávažnějších problémů – chybějící obrázky ve vašem feedu. Naučíme vás, jak tyto produkty odhalit, jak je dočasně skrýt a kde za chybějící obrázky hledat náhradu. Máte se na co těšit.

Stáhnout infografiku v .pdf pro tisk

Kompletní seznam článků:

#1 Chybějící obrázky (28.1.) 

#2 Chyba 403/404/500 (4.2.) 

#3 Nepodporovaný formát (11.2.) 

#4 Nepovolené znaky v URL adrese (18.2.) 

#5 Rozměry obrázku (25.2.) 

#6 Datová velikost obrázku (3.3.) 

#7 Identické obrázky (10.3.)

#8 Průhledné pozadí (17.3.)

#9 Vodoznaky (24.3.)

#10 Pozice, zarovnání a velikost produktu na obrázku (31.3.)

#11 Kvalita obrázků (7.4.)

#12 Další drobné chyby (14.4.)

 

Další články

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...
Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.