Cesta k ideálnímu image feedu #9: Vodoznaky

Vodoznaky v produktových obrázcích mají často úlohu ochranných prvků. Pokud chcete inzerovat na reklamních systémech a zbožových srovnávačích, musíte počítat s tím, že obrázky s vodoznaky budou zamítnuté. S Feed Image Editorem hravě odhalíte, na kterých obrázcích se ve vašem feedu nachází.

Vyhledávejte pomocí produktových filtrů

Je to jednodoché, na začátku si otevřete aplikaci. V sekci Produkty klikněte na podsekci Vodoznaky, v poli Stav vyberte možnost Obsahuje vodoznak a klikněte na Filtrovat. V tabulce, která se vám zobrazí, uvidíte seznam produktů spolu s pravděpodobností obsahu vodoznaku.

Vylepšete výsledky filtrování

Na detekci vodoznaků používáme model strojového učení, natrénovaný na tisícovkách fotografií.

Po kliknutí na produkt máte v náhledu možnost vyhodnotit výsledek a ručně změnit jeho stav. Každým vaším hodnocením přispíváte ke zlepšení modelu, který na detekci vodoznaků používáme.

Posledním krokem je odstranění vodoznaku. Tomu se věnujeme v samostatném článku, určitě si ho přečtěte. Pokud byste potřebovali poradit, napište nám.
 

Další články

Jedním z požadavků Heureky na produktové fotografie je, aby na nich nebyl zobrazený vodoznak . Jak ho pomocí Feed Image Editoru odstraníte?
Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.
U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.