Cesta k ideálnímu image feedu #9: Vodoznaky

Vodoznaky v produktových obrázcích mají často úlohu ochranných prvků. Pokud chcete inzerovat na reklamních systémech a zbožových srovnávačích, musíte počítat s tím, že obrázky s vodoznaky budou zamítnuté. S Feed Image Editorem hravě odhalíte, na kterých obrázcích se ve vašem feedu nachází.

Vyhledávejte pomocí produktových filtrů

Je to jednodoché, na začátku si otevřete aplikaci. V sekci Produkty klikněte na podsekci Vodoznaky, v poli Stav vyberte možnost Obsahuje vodoznak a klikněte na Filtrovat. V tabulce, která se vám zobrazí, uvidíte seznam produktů spolu s pravděpodobností obsahu vodoznaku.

Vylepšete výsledky filtrování

Na detekci vodoznaků používáme model strojového učení, natrénovaný na tisícovkách fotografií.

Po kliknutí na produkt máte v náhledu možnost vyhodnotit výsledek a ručně změnit jeho stav. Každým vaším hodnocením přispíváte ke zlepšení modelu, který na detekci vodoznaků používáme.

Posledním krokem je odstranění vodoznaku. Tomu se věnujeme v samostatném článku, určitě si ho přečtěte. Pokud byste potřebovali poradit, napište nám.
 

Další články

U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.
Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.