Blog Feed Image Editoru

Nízké rozlišení je jedním z nejčastějších problémů, se kterými se setkáte při práci s produktovými obrázky. Nekvalitní obrázky mohou mít za následek, že se zboží nedostane do srovnáče. Podívejte se, jak s novou funkcí Feed Image Editoru jednoduše zvětšíte rozlišení a vrátíte produkty do inzerce.
 

Online nakupování je trend, který bude nadále posilovat. Zkušenosti ukazují, že na internetu prodávají hlavně obrázky. Pro e-shopy to však znamená nejen perfektně vyladit snímky, ale také vybrat kvalitní e-shopové řešení, ve kterém se bude jeho provozovatelům dobře pracovat. Řešení od UPgates a nástroj Feed Image Editor jsou v tomto směru silnými pomocníky.
 

Feed Image Editor nabízí plný balík funkcí, pomocí kterých zoptimalizujete produktové obrázky pro srovnávače. V dnešním článku se soustředíme na barvy a ukážeme si tři jednoduché tipy, které zatraktivní vaše zboží.

Úprava desetitisíců obrázků pro produktové inzeráty na Facebooku může být noční můrou. Zejména v případě, když vaše obrázky nesplňují požadované parametry a mají různé rozměry či kvalitu. Freelancer Ondra Švec se s tím popasoval na výbornou. Přečtěte si, jak s pomocí Feed Image Editoru dosáhl u klienta s golfovými potřebami zvýšení CTR.
 

Nápor největší sezóny tohoto roku se blíží ke svému vrcholu. Využijte toho a vytvořte profesionální obrázky pro vaše produktové inzeráty na Facebooku nebo Instagramu. Novinky, které jsme nedávno přidali do Feed Image Editoru, vám poskytnou skvělé možnosti, jak na to.

Součástí vánoční sezóny je velmi dobře známý Black Friday a Cyber Monday. Máme pro vás čtyři tipy, jak připravit kampaně a zvýšit proklikovost vašich inzerátů. Jste zvědaví, jak na to? Vydejte se cestou jedinečné obrázkové inzerce vytvořené ve Feed Image Editoru.