Obrázková inzerce na Facebooku

Sociální síť, která se stala nejpopulárnější na celém světě. Najdete tady osobní a firemní profily a nespočet skupin, které se věnují prodeji, společným zájmům apod. Uživatelé mohou díky Facebooku sdílet zážitky ze svého osobního života a sledovat své přátele. V současné době je jedním z největších marketingových kanálů. Na Facebooku můžete využívat několik formátů reklamy a Feed Image Editor vám v tom bude skvělým pomocníkem.

Články na téma Obrázková inzerce na Facebooku

Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět – k produktovému katalogu, který je pro inzerci na Facebooku podstatný. Jeho vytvoření není obtížné, pojďme ho společně projít.

Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.

Používáte pro remarketing svých zákazníků Facebook pixel a zobrazujete jim personalizovanou reklamu? Rozdělte vaše publika na více skupin podle toho, jakou akci na e-shopu udělali. Ve Feed Image Editoru pro ně vytvořte šablony a zvyšte tak CTR svých reklam. Podívejte se, jaké šablony můžete vytvořit.

Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít? 

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle

K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.