Obrázková inzerce na Google Nákupech

Google Nákupy jsou jedním z nejdůležitějších kanálů ve světě ecommerce. Pro inzerování musíte splňovat specifická pravidla. V následujících článcích vám poradíme, jak na to.

Články na téma Obrázková inzerce na Google Nákupech

Každá reklamní platforma má svoje pravidla pro produktové fotografie. To, co je povolené na jedné, může být na druhé zakázané. Víte, v jaké podobě posílat obrázky na Google Nákupy?

Inzerce na Google Merchant je pro mnoho prodejců lákavá. Z 1 800 auditů v roce 2021 jsme zjistili, že 11 % e-shopů nesplňuje jeho požadavky na produktové obrázky. Společně si rozebereme pět nejčastějších chyb a způsoby, jak se jim vyhnout. Podíváme se blíže na vodoznaky, alternativní obrázky, správné rozměry a nedostupné nebo chybějící fotky produktů. 

Vánoce klepou inzerci na dveře. Využijte jejich prodejní sílu a přimějte zákazníky, aby letošní dárky vybrali právě z vašich produktů. Pomohou vám k tomu předpřipravené šablony v aplikaci Feed Image Editor, o kterých si přečtete v článku. Jako bonus se dozvíte o nejpopulárnějších vánočních barvách, fontech a tipech na inzerci.

Získejte transparentní pozadí doslova jedním klikem. Od listopadu naleznete novinku v aplikaci Feed Image Editor. Kromě toho vám nově přidané nástroje Odraz a Stín zajistí zvýraznění produktů a odlišení od konkurence. Pojďme se společně podívat, jak jednoduše to funguje.