Obrázková inzerce na Google Nákupech

Google Nákupy jsou jedním z nejdůležitějších kanálů ve světě ecommerce. Pro inzerování musíte splňovat specifická pravidla. V následujících článcích vám poradíme, jak na to.

Články na téma Obrázková inzerce na Google Nákupech

Inzerce na Google Merchant je pro mnoho prodejců lákavá. Z 1 800 auditů v roce 2021 jsme zjistili, že 11 % e-shopů nesplňuje jeho požadavky na produktové obrázky. Společně si rozebereme pět nejčastějších chyb a způsoby, jak se jim vyhnout. Podíváme se blíže na vodoznaky, alternativní obrázky, správné rozměry a nedostupné nebo chybějící fotky produktů. 

Vánoce klepou inzerci na dveře. Využijte jejich prodejní sílu a přimějte zákazníky, aby letošní dárky vybrali právě z vašich produktů. Pomohou vám k tomu předpřipravené šablony v aplikaci Feed Image Editor, o kterých si přečtete v článku. Jako bonus se dozvíte o nejpopulárnějších vánočních barvách, fontech a tipech na inzerci.

Získejte transparentní pozadí doslova jedním klikem. Od listopadu naleznete novinku v aplikaci Feed Image Editor. Kromě toho vám nově přidané nástroje Odraz a Stín zajistí zvýraznění produktů a odlišení od konkurence. Pojďme se společně podívat, jak jednoduše to funguje.

Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.