Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.
Aby se vaše fotografie zobrazovaly, je nezbytné ve vašem XML uvádět atribut image_link [url_obrázku].
Požadavky Google na produktové fotografie
- URL adresa musí vést na stránku s hlavním obrázkem produktu. Musí začínat znaky http nebo https a řídit se standardy RFC 2396 nebo RFC 1738. Každá adresa musí umožnit přístup pro Googlebot a Googlebot-image.
- Na produktové fotografii musí být zobrazené prodávané zboží.
- Použít můžete formáty:
- neanimovaný GIF, .gif,
- .jpg, .jpeg,
- .png,
- .bmp,
- .tif, .tiff.
- Minimální velikost obrázků u produktů mimo kategorii oblečení je 100 x 100 px. V kategorii oblečení odpovídá 250 x 250 px.
- Maximální velikost je 64 megapixelů a 16 MB.
- Produktová fotografie nesmí obsahovat text, vodoznak ani okraje.
- Nepoužívejte zvětšeniny a miniatury, ani zástupné symboly (výjimky jsou v kategoriích Hardware a Motorová vozidla a součástky.
Podrobné informace o produktových datech najdete v nápovědě Google Merchant Centra.
Fantazii se ale ani v produktových reklamách meze nekladou. Můžete se zkusit inspirovat u velkých hráčů, kterým se to opravdu povedlo.
Využíváte srovnávače zboží pro podporu prodeje na vašem e-shopu? Napište nám do komentářů.
Přidat komentář