Speciální set pro Dny dopravy zdarma aneb Dejte vědět, že se účastníte i na Facebooku

Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.

Pro správné fungování v DDZ se zaregistrujte v administraci Heureky. Stačí vám nabízet jeden druh dopravy zdarma a zajistit neúčtování dopravy u všech objednávek nad hodnotu 300 Kč včetně DPH, bez ohledu na váhu produktu. Poté se už Heureka sama postará o to, aby u registrovaných e-shopů byla ikonka a text DOPRAVA ZDARMA.

V rámci Dnů dopravy zdarma Heureka podpoří zapojené e-shopy v Košíku tím, že po celou dobu akce nebude účtovat provize za dokončené objednávky. Firmy, které se akce zúčastní mohou zároveň vyfakturovat 50 % nákladů na dopravu, které jim v rámci akce vznikly. E–shopy v Heureka Košíku, které se nebudou chtít zapojit do DDZ budou po čas akce z Košíku deaktivovány. Veškeré podmínky DDZ má pro vás Heureka zde.

A jak vám Feed Image Editor pomůže?

Pokud vám tato akce přijde atraktivní, pak věřte, že ji pro vás Feed Image Editor může ještě zatraktivnit. Chcete-li na možnost využití Dnů dopravy zdarma upozornit i zákazníky z Facebooku, zařadili jsme mezi samolepky set pro DDZ.

Vlastní set pro Dny dopravy zdarma
Vlastní set pro Dny dopravy zdarma

 

Jak může vypadat výsledek

Dny dopravy zdarma už jsou skoro za dveřmi. Pokud přemýšlíte nad způsobem, jak na ně účinně připravit vaši kampaň, neponechávejte možnost využití facebookové inzerce na vedlejší koleji. S Feed Image Editorem navíc vše zvládnete snadno a bez zbytečného ztrácení času.

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?