Speciální set pro Dny dopravy zdarma aneb Dejte vědět, že se účastníte i na Facebooku

Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.

Pro správné fungování v DDZ se zaregistrujte v administraci Heureky. Stačí vám nabízet jeden druh dopravy zdarma a zajistit neúčtování dopravy u všech objednávek nad hodnotu 300 Kč včetně DPH, bez ohledu na váhu produktu. Poté se už Heureka sama postará o to, aby u registrovaných e-shopů byla ikonka a text DOPRAVA ZDARMA.

V rámci Dnů dopravy zdarma Heureka podpoří zapojené e-shopy v Košíku tím, že po celou dobu akce nebude účtovat provize za dokončené objednávky. Firmy, které se akce zúčastní mohou zároveň vyfakturovat 50 % nákladů na dopravu, které jim v rámci akce vznikly. E–shopy v Heureka Košíku, které se nebudou chtít zapojit do DDZ budou po čas akce z Košíku deaktivovány. Veškeré podmínky DDZ má pro vás Heureka zde.

A jak vám Feed Image Editor pomůže?

Pokud vám tato akce přijde atraktivní, pak věřte, že ji pro vás Feed Image Editor může ještě zatraktivnit. Chcete-li na možnost využití Dnů dopravy zdarma upozornit i zákazníky z Facebooku, zařadili jsme mezi samolepky set pro DDZ.

Vlastní set pro Dny dopravy zdarma
Vlastní set pro Dny dopravy zdarma

 

Jak může vypadat výsledek

Dny dopravy zdarma už jsou skoro za dveřmi. Pokud přemýšlíte nad způsobem, jak na ně účinně připravit vaši kampaň, neponechávejte možnost využití facebookové inzerce na vedlejší koleji. S Feed Image Editorem navíc vše zvládnete snadno a bez zbytečného ztrácení času.

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.