Z vašich zkušeností: Jak zvýšit efektivitu výkonnostních kampaní na Facebooku

Pokud jste vytvářeli reklamy nebo kampaně pro Facebook, víte, že to není jednoduchý úkol. Úprava obrázků v grafických editorech zabere spoustu času. Nemluvě o přidávání slevových štítků a grafických prvků, které vás odliší od konkurence. Aplikace Feed Image Editor tuto práci zefektivní a výrazně urychlí. Inspirujte se praktickými zkušenostmi společnosti, která ji pravidelně využívá.

Firma Luxprim má přední postavení na trhu s osvětlením a specializuje se na inteligentní a zdravá svítidla. Její základnu tvoří největší showroom s osvětlením v Brně – Vienna Light Point na ulici Vídeňská. Prostřednictvím e-shopu www.luxprim.cz jejích služeb využívají zákazníci po celé ČR.

„Proto se snažíme v online marketingu neustále rozvíjet a vzdělávat. Jen díky tomu můžeme obstát před konkurencí. Doporučení využívat aplikaci Feed Image Editor jsme dostali na workshopech, které speciálně pro e-shopaře pořádá agentura BESTETO. Rovněž jsme zaznamenali doporučení od Petra Handlíře, který se v Česku řadí k největším expertům výkonnostního marketingu na Facebooku. Rozhodli jsme se tedy Feed Image Editor vyzkoušet. Plusem je, že appka je na prvních 10 dní zdarma,“ vysvětluje Lukáš Rada, marketingový specialista firmy Luxprim.

Vylepšení stávající kampaně

V Luxprimu si spravují sociální sítě interně, moc dobře tedy znají prostředí Business Manageru a jeho omezení. Díky používání Feed Image Editoru jejich reklamy více zaujmou a odliší se od konkurence. 

Původní a současný vzhled DPA.
Původní a současný vzhled DPA.

„Díky propojenosti aplikace s Mergadem je vytvoření produktového vizuálu velmi jednoduché a intuitivní. Osvědčilo se nám využít jednoduchý grafický náhled s informativními štítky, které mají za úkol přilákat pozornost uživatele,“ doplnil Lukáš.

Postup nastavení, které v Luxprimu využili

  1. V Mergadu jsme si rozsegmentovali produkty podle parametrů: skladem, doprava ZDARMA a již zlevněné zboží. 
  2. Pro získání procentuální ceny jsme si vytvořili novou proměnnou, kterou jsme na základě proměnných PRICE a PRICE_SALE vypočetli jednoduchým vzorcem ((Price – PRICE_SALE) / Price)) × 100. 
  3. V pravidlech v Mergadu potom jednoduše nastavíte zaokrouhlení na desetinná místa, přepíšete měnu u ceny z CZK na Kč nebo přidáte oddělovací mezeru u tisíců. Nám se však vepsání ceny do produktového náhledu příliš neosvědčilo.

Feed Image Editor skvěle funguje nejen u klasických dynamických reklam, ale využijete ho i pro časově omezené nabídky v období Black Friday, Velikonoc, Valentýna a dalších událostí. V Luxprimu zatím otestovali velikonoční kampaň.
 

Velikonoční kampaň vytvořená ve Feed Image Editoru.
Velikonoční kampaň vytvořená ve Feed Image Editoru.​​​​

“FIE je skvělý nástroj, který dokáže zvýšit efektivitu vašich výkonnostních kampaní. Velmi oceňujeme také zákaznický support, který vám v případě problémů s nastavením dokáže ihned poradit. Jeho využití je pro nás určitě přínosné,” dodává Lukáš Rada.


Tento článek vznikl ve spolupráci s Lukášem Radou, marketingovým specialistou e-shopu s osvětlením Luxprim.cz.
 

Další články

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.
I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.
Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.