Z vašich zkušeností: Jak zvýšit efektivitu výkonnostních kampaní na Facebooku

Pokud jste vytvářeli reklamy nebo kampaně pro Facebook, víte, že to není jednoduchý úkol. Úprava obrázků v grafických editorech zabere spoustu času. Nemluvě o přidávání slevových štítků a grafických prvků, které vás odliší od konkurence. Aplikace Feed Image Editor tuto práci zefektivní a výrazně urychlí. Inspirujte se praktickými zkušenostmi společnosti, která ji pravidelně využívá.

Firma Luxprim má přední postavení na trhu s osvětlením a specializuje se na inteligentní a zdravá svítidla. Její základnu tvoří největší showroom s osvětlením v Brně – Vienna Light Point na ulici Vídeňská. Prostřednictvím e-shopu www.luxprim.cz jejích služeb využívají zákazníci po celé ČR.

„Proto se snažíme v online marketingu neustále rozvíjet a vzdělávat. Jen díky tomu můžeme obstát před konkurencí. Doporučení využívat aplikaci Feed Image Editor jsme dostali na workshopech, které speciálně pro e-shopaře pořádá agentura BESTETO. Rovněž jsme zaznamenali doporučení od Petra Handlíře, který se v Česku řadí k největším expertům výkonnostního marketingu na Facebooku. Rozhodli jsme se tedy Feed Image Editor vyzkoušet. Plusem je, že appka je na prvních 10 dní zdarma,“ vysvětluje Lukáš Rada, marketingový specialista firmy Luxprim.

Vylepšení stávající kampaně

V Luxprimu si spravují sociální sítě interně, moc dobře tedy znají prostředí Business Manageru a jeho omezení. Díky používání Feed Image Editoru jejich reklamy více zaujmou a odliší se od konkurence. 

Původní a současný vzhled DPA.
Původní a současný vzhled DPA.

„Díky propojenosti aplikace s Mergadem je vytvoření produktového vizuálu velmi jednoduché a intuitivní. Osvědčilo se nám využít jednoduchý grafický náhled s informativními štítky, které mají za úkol přilákat pozornost uživatele,“ doplnil Lukáš.

Postup nastavení, které v Luxprimu využili

  1. V Mergadu jsme si rozsegmentovali produkty podle parametrů: skladem, doprava ZDARMA a již zlevněné zboží. 
  2. Pro získání procentuální ceny jsme si vytvořili novou proměnnou, kterou jsme na základě proměnných PRICE a PRICE_SALE vypočetli jednoduchým vzorcem ((Price – PRICE_SALE) / Price)) × 100. 
  3. V pravidlech v Mergadu potom jednoduše nastavíte zaokrouhlení na desetinná místa, přepíšete měnu u ceny z CZK na Kč nebo přidáte oddělovací mezeru u tisíců. Nám se však vepsání ceny do produktového náhledu příliš neosvědčilo.

Feed Image Editor skvěle funguje nejen u klasických dynamických reklam, ale využijete ho i pro časově omezené nabídky v období Black Friday, Velikonoc, Valentýna a dalších událostí. V Luxprimu zatím otestovali velikonoční kampaň.
 

Velikonoční kampaň vytvořená ve Feed Image Editoru.
Velikonoční kampaň vytvořená ve Feed Image Editoru.​​​​

“FIE je skvělý nástroj, který dokáže zvýšit efektivitu vašich výkonnostních kampaní. Velmi oceňujeme také zákaznický support, který vám v případě problémů s nastavením dokáže ihned poradit. Jeho využití je pro nás určitě přínosné,” dodává Lukáš Rada.


Tento článek vznikl ve spolupráci s Lukášem Radou, marketingovým specialistou e-shopu s osvětlením Luxprim.cz.
 

Další články

Kvalitní produktové obrázky zlepšují představu o produktu a vyvolávají dojem profesionálního přístupu. Jednoduše řečeno, přitáhnou pozornost zákazníků. Dnes si ukážeme, jak se vypořádat s obrázky, které nejsou dostatečně ostré, obsahují glitch nebo jsou rozmazané jiným způsobem. Je to jeden z posledních kroků k tomu, aby váš image feed byl v krásném novém kabátu.
V předcházejících článcích jsme si ukázali, jak vyřešit několik problémů, které mohou postihnout vaše produktové obrázky. Pomalu se blížíme do finále. Dnes se zaměříme na to, jak zlepšit vaše produktové obrázky po obsahové stránce.
Vodoznaky v produktových obrázcích mají často úlohu ochranných prvků. Pokud chcete inzerovat na reklamních systémech a zbožových srovnávačích, musíte počítat s tím, že obrázky s vodoznaky budou zamítnuté. S Feed Image Editorem hravě odhalíte, na kterých obrázcích se ve vašem feedu nachází.
Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.