Nastavujte aktivitu šablony automaticky

Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.

Start nové kampaně je pokaždé pracný proces, který stojí hodně energie. Samotná příprava obrázků je časově náročná a navíc si musíte pohlídat, abyste kampaň včas spustili a včas ji i ukončili. S automatickým nastavením aktivity šablon vám to značně ulehčíme. Nastavte si vše předem a o nic se dál nemusíte starat.

Nastavení aktivity

V pravém panelu v sekci nastavení šablony nově najdete položku Nastavení aktivity šablony.

Po kliknutí na pole s datem se vám zobrazí kalendář, ve kterém si vyberete období, od kterého má být šablona aktivní. Tyto nastavení lze různě kombinovat, a tak máte možnost zvolit začátek, případně konec aktivity šablony zvlášť, nebo vymezit aktivitu na přesně zvolené období. Je to jen na vás a na tom, co přesně vám vyhovuje. 

Po zvolení data nezapomeňte kliknout na Uložit, případně na Uložit a odejít. Napravo od dat se vám navíc zobrazuje informace, zda je šablona již aktivní.

Nastavení aktivity šablony

Přehled o naplánované aktivitě

Abyste měli o všech naplánovaných šablonách přehled, přidali jsme do sekce Seznam šablon informace o tom, jestli a v jakém období je šablona aktivní. Získáte tím plnou kontrolu nad vašimi obrázkovými kampaněmi. 

Informace o aktivitě šablon

Máte nastaveno? Dejte nám vědět, na co jste tuto novou funkci využili a co se vám na ní líbí.
 

Další články

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?
Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.