Nastavujte aktivitu šablony automaticky

Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.

Start nové kampaně je pokaždé pracný proces, který stojí hodně energie. Samotná příprava obrázků je časově náročná a navíc si musíte pohlídat, abyste kampaň včas spustili a včas ji i ukončili. S automatickým nastavením aktivity šablon vám to značně ulehčíme. Nastavte si vše předem a o nic se dál nemusíte starat.

Nastavení aktivity

V pravém panelu v sekci nastavení šablony nově najdete položku Nastavení aktivity šablony.

Po kliknutí na pole s datem se vám zobrazí kalendář, ve kterém si vyberete období, od kterého má být šablona aktivní. Tyto nastavení lze různě kombinovat, a tak máte možnost zvolit začátek, případně konec aktivity šablony zvlášť, nebo vymezit aktivitu na přesně zvolené období. Je to jen na vás a na tom, co přesně vám vyhovuje. 

Po zvolení data nezapomeňte kliknout na Uložit, případně na Uložit a odejít. Napravo od dat se vám navíc zobrazuje informace, zda je šablona již aktivní.

Nastavení aktivity šablony

Přehled o naplánované aktivitě

Abyste měli o všech naplánovaných šablonách přehled, přidali jsme do sekce Seznam šablon informace o tom, jestli a v jakém období je šablona aktivní. Získáte tím plnou kontrolu nad vašimi obrázkovými kampaněmi. 

Informace o aktivitě šablon

Máte nastaveno? Dejte nám vědět, na co jste tuto novou funkci využili a co se vám na ní líbí.
 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.