Pokročilé úpravy obrázků i nové sety samolepek

Zdála se vám práce s obrázky ve Feed Image Editoru trochu okleštěná? Tak to rychle vyzkoušejte novou verzi aplikace, která umí obrázky ořezávat, měnit jejich polohu pomocí kurzoru, otáčet i převracet podél osy. 

Kromě úprav obrázků přibyly v aplikaci také podzimní a zimní, resp. vánoční sady samolepek, které můžete využít při přípravě kampaní na Vánoce (schválně, nemáte ve své inzerci na Facebooku stále slunečníky a žabky?).

Teď ale postupně ke grafickým možnostem:

Posun obrázků

Nově můžete se svým produktovým obrázkem libovolně hýbat – to se hodí třeba v případě, kdy k němu chcete z jedné strany přidat grafické doplnění.  V opačném případě můžete použít volbu  vycentrování na střed.

Ořezávání obrázků

Ořez využijete třeba v případě vodoznaků, které obrázkům jednak nesluší a jednak o ně srovnávače zboží příliš nestojí. 

Otáčení a překlápění obrázků

Otáčením vylepšíte špatně nahrané obrázky nebo si díky němu vytvoříte netradiční reklamu. Kromě otáčení o 90 stupňů je k dispozici také zrcadlení podél svislé i vodorovné osy. 

Nové sady samolepek

Jak jsme avizovali, s novou verzí přibyla v aplikaci i nová sada samolepek

Lehkých změn doznal i samotný formulář úpravy obrázku, např. po kliknutí na konkrétní tvar se dostanete rovnou k možnosti jeho editace. 

Pokud hledáte způsob, jak vyladit svou inzerci na Facebooku před hlavní sezónou, doporučujeme aplikaci vyzkoušet!

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.