Vytvořte si vlastní sady obrázků

Feed Image Editor neustále vylepšujeme a aplikaci vyvíjíme tak, aby se vám s ní co nejlépe pracovalo. Jednou z novinek, kterou v ní najdete, je Vlastní sada obrázků. Jak tato funkce funguje a co díky ní získáte? 

Přidání vlastní sady obrázků

Vlastní sady obrázků využijete především, když do vašich fotek opakovaně vkládáte stejný motiv (logo, maskota, apod.). Do aplikace nahrajete grafické prvky, které používáte a ty budete mít k dispozici u každé šablony daného exportu, aniž byste je museli znovu nahrávat.

Jak vložit vlastní obrázky

  • V aplikaci přejděte k vytvoření nové šablony
  • V záložce Vrstvy vyberte Novou a z možností zvolte Vlastní sada

Vytvoření vlastní sady produktů ve Feed Image Editoru.

  • Pojmenujte ji a otevře se vám nabídka pro vkládání nových obrázků. 

Vložení vlastních obrázků.

  • Nahrajte je a vrstvu uložte

Vlastní sada obrázků ve Feed Image Editoru

  • Od teď je budete mít vždy k dispozici ve Vlastních sadách

Sad si můžete vytvořit hned několik a nemusíte tak pokaždé nahrávat nové obrázky.

Používáte ve vašich reklamách logo e-shopu nebo podobné grafické prvky a uvítali byste další vylepšení v aplikaci? Napište nám do komentářů. 
 

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.