Jste zde

Odlište vaše produktové obrázky od konkurence. Máme pro vás několik zaručených tipů

Většina srovnávačů zboží nedovoluje přidat grafické elementy nebo texty do produktových fotek. Při vyhledávání zboží se zobrazí jeden a tentýž obrázek u všech prodejců. Nebuďte mezi nimi a zaujměte zákazníka jedinečným obrázkem. Prozradíme vám, jak na to.

Existují různé možnosti, jak se v hromadě obrázkové inzerce odlišit a nezapadnout. Ozvláštněte fotky produktů vašeho e-shopu a vynikněte na inzertních platformách. V aplikaci Feed Image Editor dokážete takové úpravy nastavit hromadně pro různé produktové výběry. Jaké máte možnosti?

PŘIDEJTE STÍN

Potřebujete zvýraznit kontury zboží, aby lépe vyniklo na pozadí? Přidejte mu efekt stínu. Produkty dostanou 3D efekt, který je ozvláštní na bílém, ale i barevném pozadí. Kontrast, směr stínu nebo jeho tloušťku nastavíte podle potřeby.

Produkt na bílém pozadí - před a po přidání stínu.

ODRAZ PRODUKTU

Efekt odrazu funguje obdobně jako stín. Využijete ho například pro sortiment kosmetiky nebo šperků. Dodává čistotu a působí luxusněji. Prohlédněte si obrázek produktu s jeho použitím. Ve Feed Image Editoru snadno upravíte úhel odrazu, vzdálenost od produktu i jeho průhlednost.

Produkt bez přidaného odrazu a s přidaným odrazem.

TIP

Sociální sítě jako Facebook a Instagram akceptují přidání grafických prvků. Využijte toho například k tématické inzerci. Pomůže vám s tím článek Jak pracovat s tematickými obrazovými kampaněmi. V prostředí aplikace Feed Image Editor naleznete předpřipravené šablony, štítky či texty, které jsou editovatelné. Jednoduše je přizpůsobíte různým inzerčním potřebám pro váš e-shop.

 

OTOČTE OBRÁZEK ​​ZRCADLOVĚ

Proti proudu. Takto by se dalo popsat zrcadlové otočení produktových obrázků. Spousta e-shopů používá stejné fotografie, které obdrží přímo od výrobce nebo dodavatele. Následně je do svého online obchodu nahrají bez úprav, a tedy stejně jako většina. Zkuste se tomu vyhnout a otočte produkt do opačné strany. Ukážeme vám to na příkladu chladničky.

Zrcadlově otočený produkt nezapadne mezi ostatními.

Ale pozor. Tento efekt se nehodí na produkty, které obsahují text. Pokud je otočíte druhým směrem, budou nečitelné.

VYPLŇTE PLOCHU A ZAROVNEJTE OBRÁZEK ​​NA STŘED

Jestli si chcete s obrázky dokonale vyhrát, proveďte tyto úpravy. Zobrazte produkt na maximální ploše. Ideálně by měl zabírat 75 % až 90 % prostoru. Další drobnou úpravou je zarovnání, aby produkty nepůsobily rozházeně. Vyhnete se tak zbytečně prázdné ploše, kterou můžete využít.

Produktová fotografie umístěná příliš blísko a vlevo.

VYLEPŠETE KVALITU PRODUKTOVÉHO OBRÁZKU

Nekvalitní obrázek zákazníkům kazí dojem o produktu nebo kvalitě služeb vašeho e-shopu. Malé rozměry obrázků způsobí, že se do inzerce srovnávačů zboží nedostanete. Pokud malé obrázky zvětšíte tradičním způsobem, může se stát, že nebudou kvalitní. Řešením je vylepšení rozlišení (upscale), které ve Feed Image Editoru za pomoci strojového učení zvětší rozměry a zlepší kvalitu obrázků.

Malý rozměr obrázku a následné zvětšení rozměru s vylepšením rozlišení.

TIP

V aplikaci máme další chytré funkce. V článku AI a strojové učení pomáhají s pokročilými funkcemi ve Feed Image Editoru rozebíráme odstranění pozadí, upscale, vodoznaky a detekci špatné kvality obrázků.

Nastavení obrázkové inzerce a vyhovění podmínkám produktových porovnávačů může být náročné. Zároveň je důležité nezapadnout mezi obrovským množstvím nabídek dalších e-shopů a odlišit se od nich tak, aby zákazník klikl právě na vaše zboží. Výše zmíněné tipy vám k tomu pomohou. Vyzkoušejte si je v aplikaci Feed Image Editor a zjistěte, jak jednoduše s ním vše nastavíte.

 

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.