Jste zde

Jak pracovat s tematickými obrazovými kampaněmi

Chcete trefnou inzerci? Upřete na své zboží pozornost pomocí našeho e-commerce kalendáře a využijte speciální svátky pro krátkodobé kampaně. S novými předpřipravenými šablonami a funkcemi aplikace Feed Image Editor to zvládnete raz dva.

INZERCE PODLE KALENDÁŘE

Spusťte svoji inzerci ještě před vybraným svátkem a připravte zákazníka na speciální akci.

Podívejme se na dva příklady:

  • 4. únor je mezinárodní Den nošení červené. Prodáváte oblečení? Ideální čas inzerovat v odstínu této barvy.


  • Máte e-shop s rostlinami? Vytvořte kampaň na 7. březen, Den oslavy síly rostlin.


POSTUP PRO VYTVOŘENÍ TEMATICKÉ KAMPANĚ

  1. Připojte se na digitální kalendář, nebo si jej vytiskněte.
  2. Vyberte si dny, které souvisí s vaším sortimentem.
  3. Jděte do aplikace Feed Image Editor.
  4. V appce si zvolte produktový výběr.
  5. Vyberte si šablonu, která vám nejvíc sedí k vašemu zboží. Předpřipravený text můžete hravě nahradit jiným. Snadno změníte i jeho barvu.

TIP

Přizpůsobte šablony vaší značce. Rozložte elementy podle sebe, změňte barvu, texty nebo přidejte něco vlastního.


  1. V pravém panelu načasujte aktivitu šablony na vámi vybrané období. Naplánujte si kampaň předem, ať její aktivaci a deaktivaci nemusíte mít na paměti. Spusťte ji pár dní před svátkem a navoďte zákazníkům patřičnou atmosféru.
750

V appce Feed Image Editor si na pravém panelu načasujete kampaň.

Naučte se pracovat s konkrétními daty a podpořte váš marketing. S novými šablonami v appce, jejími funkcemi a e-commerce kalendářem to půjde jednoduše a s přehledem.

Máte dotazy? Jste ve Feed Image Editoru noví? Obraťte se na nás na klientské podpoře nebo si domluvte online setkání s product ownerem Markem Daňkem.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.