Jak přizpůsobit obrázek produktu výslednému formátu

 Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů. 

Přizpůsobení obrázku ve Feed Image Editoru

Nová šablona pro produkty, které máte skladem

  • V kartě Formát vyberte z nabízených velikostí, nebo vytvořte svoji vlastní
    • Velikost výsledného formátu vždy záleží na tom, kde bude vaše reklama umístěna (Facebook, Instagram, Google Nákupy a další). 
  • Upravte i velikost samotné fotografie produktu.
    • Pokud chcete, aby produkt vaší reklamě dominoval a nechcete přidávat výrazné grafické prvky, přizpůsobte velikost obrázku vybranému formátu. Fotografii můžete přizpůsobit podle šířky, výšky, atd., nebo úpravu nechat na aplikaci. 

Přizpůsobení obrázku produktu na výsledný formát.

  • Při tomto kroku vždy zkontrolujte více produktů. Zjistíte tak, jestli jsou vaše fotky dostatečně kvalitní pro zvětšení. 
  • V kartě Vrstvy můžete přidat libovolný počet grafických prvků
    • Pro reklamu s dominantním produktem zvolte např. jen logo e-shopu.

Vložené logo vašeho e-shopu.

  • V opačném případě využijte nabídky rámů, samolepek, dynamických prvků a další. 
  • Šablonu uložte, přegenerujte feed v Mergadu a nahrajte ho do vybrané reklamní platformy. 

Máte ve svých reklamách jako hlavní prvek vaše produkty, nebo raději využíváte víc grafických prvků a call to action tlačítek? Podělte se s námi o vaše zkušenosti ve fóru. 
 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.