Jak přizpůsobit obrázek produktu výslednému formátu

 Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů. 

Přizpůsobení obrázku ve Feed Image Editoru

Nová šablona pro produkty, které máte skladem

  • V kartě Formát vyberte z nabízených velikostí, nebo vytvořte svoji vlastní
    • Velikost výsledného formátu vždy záleží na tom, kde bude vaše reklama umístěna (Facebook, Instagram, Google Nákupy a další). 
  • Upravte i velikost samotné fotografie produktu.
    • Pokud chcete, aby produkt vaší reklamě dominoval a nechcete přidávat výrazné grafické prvky, přizpůsobte velikost obrázku vybranému formátu. Fotografii můžete přizpůsobit podle šířky, výšky, atd., nebo úpravu nechat na aplikaci. 

Přizpůsobení obrázku produktu na výsledný formát.

  • Při tomto kroku vždy zkontrolujte více produktů. Zjistíte tak, jestli jsou vaše fotky dostatečně kvalitní pro zvětšení. 
  • V kartě Vrstvy můžete přidat libovolný počet grafických prvků
    • Pro reklamu s dominantním produktem zvolte např. jen logo e-shopu.

Vložené logo vašeho e-shopu.

  • V opačném případě využijte nabídky rámů, samolepek, dynamických prvků a další. 
  • Šablonu uložte, přegenerujte feed v Mergadu a nahrajte ho do vybrané reklamní platformy. 

Máte ve svých reklamách jako hlavní prvek vaše produkty, nebo raději využíváte víc grafických prvků a call to action tlačítek? Podělte se s námi o vaše zkušenosti ve fóru. 
 

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.