Ukažte zákazníkům produkty, které máte skladem 

Skutečnost, že je zboží skladem, je jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Často jsou ochotni koupit dražší zboží, když ho budou mít u sebe dřív. Podívejte se na návod, jak vytvoříte výběr produktů skladem a aplikujete na něj šablonu.

Výběr produktů v Mergadu

Nejdříve vytvořte výběr produktů, které máte skladem. Ten uděláte v Mergadu na podstránce Produkty, zadáním jednoduché podmínky DELIVERY_DATE je rovno 0.
Tento výběr pojmenujte např. Produkty skladem a uložte

Vytvoření výběru produktů, které jsou skladem

Nová šablona ve Feed Image Editoru

  • Ve Feed Image Editoru vytvořte Novou šablonu a vyberte pro ni vytvořený výběr produktů.
  • Nastavte výsledný formát produktových fotografií. 
    • V našem příkladě jsme vybrali formát 1080x1080 px, bez přizpůsobení obrázku na daný formát a vybrali jsme bílé pozadí. 
  • V kartě Vrstvy jsme přidali:
    • Rámeček v barvě, kterou ve Feed Image Editoru používáme a logo, které jsme umístili do pravého spodního rohu. V druhé variantě jsme přidali ještě dynamický prvek s cenou, která se bude měnit společně se změnami ve feedu. 

Ukázka šablony pro produkty skladem

Ukázka šablony pro produkty skladem

Díky možnosti vytváření samostatných šablon na různé výběry produktů je aplikace Feed Image Editor velmi užitečným pomocníkem. Vyzkoušeli jste si už práci v této aplikaci? Zapněte si ji na 10 dní zdarma.
 

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?