Ukažte zákazníkům produkty, které máte skladem 

Skutečnost, že je zboží skladem, je jedním z důležitých faktorů, které ovlivňují chování zákazníka. Často jsou ochotni koupit dražší zboží, když ho budou mít u sebe dřív. Podívejte se na návod, jak vytvoříte výběr produktů skladem a aplikujete na něj šablonu.

Výběr produktů v Mergadu

Nejdříve vytvořte výběr produktů, které máte skladem. Ten uděláte v Mergadu na podstránce Produkty, zadáním jednoduché podmínky DELIVERY_DATE je rovno 0.
Tento výběr pojmenujte např. Produkty skladem a uložte

Vytvoření výběru produktů, které jsou skladem

Nová šablona ve Feed Image Editoru

  • Ve Feed Image Editoru vytvořte Novou šablonu a vyberte pro ni vytvořený výběr produktů.
  • Nastavte výsledný formát produktových fotografií. 
    • V našem příkladě jsme vybrali formát 1080x1080 px, bez přizpůsobení obrázku na daný formát a vybrali jsme bílé pozadí. 
  • V kartě Vrstvy jsme přidali:
    • Rámeček v barvě, kterou ve Feed Image Editoru používáme a logo, které jsme umístili do pravého spodního rohu. V druhé variantě jsme přidali ještě dynamický prvek s cenou, která se bude měnit společně se změnami ve feedu. 

Ukázka šablony pro produkty skladem

Ukázka šablony pro produkty skladem

Díky možnosti vytváření samostatných šablon na různé výběry produktů je aplikace Feed Image Editor velmi užitečným pomocníkem. Vyzkoušeli jste si už práci v této aplikaci? Zapněte si ji na 10 dní zdarma.
 

Další články

Vodoznaky v produktových obrázcích mají často úlohu ochranných prvků. Pokud chcete inzerovat na reklamních systémech a zbožových srovnávačích, musíte počítat s tím, že obrázky s vodoznaky budou zamítnuté. S Feed Image Editorem hravě odhalíte, na kterých obrázcích se ve vašem feedu nachází.
Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.
U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.