Propagujte novinky na vašem e-shopu

Máte na e-shopu novinky a chcete je dostat k zákazníkům? Dnes si ukážeme, jak díky Feed Image Editoru vytvoříte šablonu, která se bude zobrazovat u produktů, které jsou ve feedu nové. Podívejte se, jak na to.

Díky spojení Mergada, Feed Image Editoru a Bidding Fox Elements dostanete svoji inzerci na novou úroveň. Vytvořte si s námi šablonu, díky které budou vaši zákazníci vědět, že máte na e-shopu nové produkty.

Nastavení propagace novinek

Bidding Fox Elements

Zapněte aplikaci Bidding Fox Elements a scrolujte dolů k datům o vašich produktech. Aktivujte element BFE_P_DAYS_IN_FEED - Počet dní produktu v XML feedu.

Výběr elementu Počet dní produktu v XML feedu

Mergado

V Mergadu je třeba udělat výběr produktů, které budou v XML jen určitý počet dní. Pro novinky zvolíme např. maximálně 14 dní.

  • Přejděte na podstránku Produkty
  • Vytvořte jednoduchou podmínku, ve které vyberete element BFE_P_DAYS_IN_FEED je menší než 15.
  • Nebo vyberte možnost Vlastní dotaz a zadejte podmínku - BFE_P_DAYS_IN_FEED < 15.
  • Zvolte možnost výstupní feed a vyhledejte produkty.
  • Seznam pojmenujte např. Novinky (méně než 14 dní ve feedu) a uložte.

Vytvoření výběru produktů v Mergadu

Feed Image Editor

Je na čase přejít do Feed Image Editoru a vytvořit grafickou šablonu

  • Přidejte Novou šablonu, pojmenujte ji a vyberte daný výběr produktů, v našem případě - Novinky (méně než 14 dní ve feedu).
  • Zvolte výsledný formát obrázku, pozadí a další možnosti. 
  • V kartě Vrstvy vytvořte grafickou podobu a uložte ji. Využijte dynamické prvky, které se budou měnit společně se změnami ve feedu. 
  • My jsme použili červený rámeček a obdélník s nápisem Novinka.

Šablona pro produkty - Novinky (méně než 14 dní ve feedu)

Tato šablona se bude propisovat na všechny produkty, které odpovídají vašemu výběru v Mergadu. Díky spojení aplikací budou automaticky přibývat i nové produkty, které na e-shop přidáte později.

Vyzkoušeli jste už propojení více aplikací, které poskytuje Mergado? Podělte se s námi o vaše zkušenosti. Napište nám do fóra.
 

Další články

Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.
Ve Feed Image Editoru přibyla nová podstránka - Nastavení. Díky ní bude vaše práce v aplikaci ještě efektivnější a jednodušší, než byla doteď. Pojďme se společně podívat, jaké možnosti přináší box s nastavením projektu.