Propagujte nejlevnější produkty na internetu

Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod. 

Ne každý může ve své reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu. Je třeba dávat si pozor, aby to byla pravda. Zjistíte to jednoduše, aktivováním dvou elementů v Bidding Fox Elements

Princip Heureky a Zboží.cz spočívá ve srovnávání cen stejných výrobků, které nabízí několik různých e-shopů. Bidding Fox Elements tato data zpracovává a vy je můžete použít pro další reklamu. 

Vytvoření reklamy na nejlevnější produkty na trhu

Nastavení Bidding Fox Elements

V aplikaci Bidding Fox Elements scrollujte k datům z Heureky. V oddílu Informace o produktu aktivujte element Nejnižší cena produktu - BFE_H_MIN_PRICE. Scrollujte ještě níž k elementům Zboží.cz a aktivujte element Pozice podle ceny - BFE_Z_PRICE_POSITION.

Vytvoření výběru v Mergadu

V Mergadu na podstránce Produkty vytvořte výběr nejlevnějších produktů.
BFE_H_MIN_PRICE = “1” and BFE_Z_PRICE_POSITION = “1”
Vyberte Výstupní feed, produkty vyhledejte a výběr pojmenujte např. Nejlevnější produkty.

Výběr nejlevnějších produktů v Mergadu

Nová šablona ve Feed Image Editoru

  • Ve Feed Image Editoru vytvořte šablonu pro Nejlevnější produkty.  
  • Vyberte výsledný formát reklamy a další nastavení. 
  • V kartě Vrstvy vytvořte grafickou podobu reklamy. 
  • Pro naši ukázku jsme použili: 
    • Formát 1:1 (1080x1080 px) pro Facebook, bez přizpůsobení obrázku na formát reklamy a vybrali jsme bílé pozadí. 
    • Z grafických prvků jsme zvolili červený rám s odsazením, dynamický prvek s cenou produktu, červený obdélník s textem - Nejlevnější na trhu. 
    • V druhé variantě jsme zvolili modrý rámeček, dynamickou cenu jsme umístili do štítku a text Nejlevnější na trhu jsme umístili do modrého obdélníku pod produkt. 
  • Ve výběru Nejlevnější produkty budete mít vždy ty, které mají na Heurece a Zboží.cz nejnižší cenu. 

Šablona pro nejlevnější produkty

Šablona pro nejlevnější produkty

Díky kombinaci dat z Bidding Fox Elements a Feed Image Editoru, můžete získat velmi zajímavé skupiny produktů. Podívejte se na návod, jak vytvoříte šablonu pro novinky ve vašem feedu.  

Pracujete v inzerci s vlastnostmi vašich produktů a vytváříte pro ně specifické reklamy? Napište nám do fóra.
 

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?