Přidejte své logo na produktové fotografie

Máte hezké produktové fotografie od výrobce nebo distributora, ale v online inzerci byste je rádi odlišili od konkurence? Přidejte do nich logo vašeho e-shopu. Díky Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadně pro vámi vybrané produkty. Přečtěte si návod jak na to. 

Jak přidat logo do produktových fotografií

V příkladu si ukážeme jak připravit produktové fotky pro reklamu na Facebook.

  • V Mergadu uděláme výběr produktů, se kterými chceme pracovat.
  • Přejdeme do Feed Image Editoru a vytvoříme Novou šablonu
  • Pojmenujeme ji a vybereme, na které produkty ji chceme aplikovat. 

Nová šablona

  • Pokračujeme na kartu Formát.
    • Vybereme velikost, pro Facebook carousel je nejvhodnější 1080x1080.
    • Zvolíme, jestli chceme obrázek přizpůsobit formátu. Pro náš případ tuto možnost nevyužijeme, abychom měli dostatek místa na logo e-shopu.
    • Z dalších možností využijeme jen přidání barvy pozadí a vybereme bílou.

Úpravy na kartě Formát

  • Přejdeme na kartu Vrstvy a přidáme Novou
    • Z nabídky možností vybereme Obrázek a otevře se nabídka pro jeho nahrání. 
    • Pojmenujeme vrstvu, nahrajeme zvolený obrázek a upravíme velikost a pozici.

Vložení vlastního loga

Náhled vlastního loga

  • Zkontrolujeme Náhled, jestli logo nezasahuje někam, kam nechceme. 
  • Šablonu uložíme, přegenerujeme výstupní feed v Mergadu a nahrajeme ho do Business manageru. 

Na Heurece a Zboží.cz vaše fotky logo ani vodoznak obsahovat nesmí. Na Facebooku naopak můžou. Je třeba si vždy zjistit požadavky dané sítě, kde chcete inzerovat.

Přidáváte do produktových fotografií vlastní logo nebo je necháváte bez úprav? Podělte se s námi o své zkušenosti. 
 

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?