Jste zde

Jak předejít zablokování inzerce na Google Merchants z důvodu explicitního obsahu

Pravidla inzerce na Google Merchant mají specifická omezení pro obrázky u vybraných kategorií produktů. Je dobré o těchto podmínkách vědět, protože jinak se vaše zboží nemusí dostat do inzerce. V dnešním článku si ukážeme, na co si dát pozor, pokud inzerujete plavky, spodní prádlo a podobné zboží, které může být vyhodnoceno jako explicitní.

Myslete o krok dopředu a ušetřete si čas a energii

Google kontroluje obsah ve vaší inzerci několika automatickými nástroji. Jedním z nich je i model na detekci obrázků, které obsahují nahotu. Poměrně často se stává, že model takto označí i obrázky plavek a spodního prádla a jejich inzerce vám bude zablokovaná. V takových případech vám nezbývá nic jiného, než kontaktovat podporu, což zabírá hodně času a energie.

Zvýrazněte produkt na obrázcích

Vhodným řešením je přizpůsobit obrázky tak, aby na nich bylo co nejméně odhalené pokožky. Produkt tak víc vynikne. Takovou úpravou může například být odstranění stehen. S Feed Image Editorem hromadně ořežete obrázky tak, aby splňovaly tyto parametry.

Postup je v zásadě jednoduchý:

  1. Vytvořte si ve Feed Image Editore novou prázdnou šablonu.
  2. Napravo v panelu Produkty zvolte, na jaký sortiment bude šablona aplikovaná. Je možné vybrat všechny, nebo jakýkoliv výběr, který máte vytvořený v Mergadu.
  3. Proklikněte se napravo na panel Formát. V seznamu zvolte buď Google Merchants – minimální rozměry u oblečení (250 × 250 px), nebo Google Merchants – doporučené rozměry (800 × 800 px). Můžete si zvolit i vlastní formát.
  4. Zaklikněte Přizpůsobit velikost obrázku a šipkami nastavte Šířku přesahu. Přizpůsobte hodnoty tak, aby na produktových fotografiích nebyla vidět stehna. Myší potom přímo v canvase jemně dolaďte polohu obrázku.
  5. Nezapomeňte si nakonec šablonu pojmenovat a uložit. Změny se projeví po nejbližší aplikaci pravidel v Mergadu. Pokud chcete, aby se aplikovaly hned, přegenerujte feed a dejte pravidla aplikovat ručně.


Původní produktový obrázek.


Obrázek po ořezání ve Feed Image Editoru.

Pokud jste se s podobným problémem setkali, budeme rádi, když se podělíte o vaše zkušenosti s jeho řešením. V případě, že budete potřebovat poradit s úpravou obrázků, neváhejte se nám ozvat na support@feedimageeditor.com.

Přidat komentář