Cesta k ideálnímu image feedu #8: Průhledné pozadí

Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.

Doplňte pozadí pár kliknutími

    1. Nejprve v Mergadu vytvořte výběr produktů, jejichž obrázky mají průhledné pozadí.
    2. Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu.
    3. V panelu Produkty zaklikněte produktový výběr, který jste si vytvořili v prvním kroku.

Obrázek s průhledným pozadím.
Obrázek s průhledným pozadím.


Obrázek po úpravě.

    4. Proklikněte se do panelu Formát, klikněte na Barva pozadí a vyberte bílé pozadí. Můžete to udělat i ručním zadáním hex kódu #ffffff.
    5. Uložte šablonu.

Změny se projeví po nejbližším aplikování pravidel v Mergadu. Standardně se tak děje několikrát za den. Pokud byste chtěli, aby se změny projevily hned, máte v Mergadu vždy možnost aplikovat pravidla ručně.

Ukázali jsme si, jak u obrázků s průhledným pozadím doplnit pozadí bílé. Po vykonání tohoto kroku získáte možnost inzerovat na zbožácích i ty produkty, jejichž produktové obrázky vám předtím zamítly. Znova jste tak udělali další krok pro to, aby se vaše zboží dostalo blíž k zákazníkům. V dalším článku se podíváme na to, jak si poradit s vodoznaky.

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.