Automatické skrývání produktů s chybou

Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat. 

Skrytí produktů bez obrázku

Produkty můžete nechat skrývat podle chyb, které aplikace ve vašem feedu objeví. Jsou mezi nimi odkazy na obrázky 404, 403, 500 a další, produkty bez obrázku nebo s prázdným obsahem. Pokud jednotlivé možnosti zapnete, bude Feed Image Editor kontrolovat, jestli jsou cílové odkazy v pořádku a pokud nebudou, produkty skryje.

Skrývat můžete i obrázky, které překračují určitou velikost nebo jsou menší. 

Např. pro inzerci na Heurece, by velikost obrázku neměla překročit 2MB. Můžete tedy obrázky buď skrýt, nebo je zmenšit.

Skrývání produktů s chybou

Skrývání produktů s chybou 

Automatickým skrývání předejdete problémům se špatným zobrazením vaší reklamy. 

Podívejte se na pravidla pro produktové fotografie, která musíte splňovat na Heurece, Zboží.cz, Glami nebo v Google nákupech a opravte je s pomocí Feed Image Editoru.

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.