Co smí obsahovat produktové fotografie na Zboží.cz

Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.

Pro správné zobrazení vašich fotografií je důležité v XML feedu uvádět element IMGURL.

Požadavky Zboží.cz na produktové fotografie

  • URL adresa bez diakritiky, mezer a dalších nestandardních znaků.
  • Pro různé varianty produktů se může opakovat jedna URL.
  • Při změně fotografie na e-shopu je třeba změnit i adresu obrázku ve feedu.
  • Element IMGURL není povinný, ale je doporučováno ho uvádět. Když element neuvedete a váš produkt bude správně spárovaný v produktové kartě, bude použitý obrázek dané karty. Ten nastavuje administrátor služby Zboží.cz z různých zdrojů.
  • Věrné zobrazení daného produktu ve formátu .jpeg nebo .png. Jiné formáty nejsou podporované.
  • Obrázek nesmí obsahovat vodoznaky, loga, reklamní nápisy, ani jiné grafické prvky. 
  • Minimální rozměr je doporučený na 425x440 px. Nestandardní formáty musí dodržet alespoň jeden rozměr. 

Fotografie z XML využijete i v další inzerci od Seznamu. Můžou se zobrazovat v produktových inzerátech zobrazených ve výsledcích vyhledávání nebo v dynamickém remarketingu

Specifikace pro XML Zboží.cz najdete v nápovědě.

Aby celý váš feed odpovídal požadavkům srovnávače, použijte na úpravu Mergado. Produktovým fotografiím upravíte velikost nebo je oříznete pomocí Feed Image Editoru. Dalším krokem a třešničkou na dortu je automatický bidding s aplikací Bidding Fox. Díky těmto aplikacím se násobně zvýší vaše tržby ze srovnávačů. 

Podělte se s námi o vaše zkušenosti a tipy na úpravu produktových fotografií. Napište nám je do fóra.


Správné zobrazení produktové fotografie

 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?