Co smí obsahovat produktové fotografie na Zboží.cz

Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.

Pro správné zobrazení vašich fotografií je důležité v XML feedu uvádět element IMGURL.

Požadavky Zboží.cz na produktové fotografie

  • URL adresa bez diakritiky, mezer a dalších nestandardních znaků.
  • Pro různé varianty produktů se může opakovat jedna URL.
  • Při změně fotografie na e-shopu je třeba změnit i adresu obrázku ve feedu.
  • Element IMGURL není povinný, ale je doporučováno ho uvádět. Když element neuvedete a váš produkt bude správně spárovaný v produktové kartě, bude použitý obrázek dané karty. Ten nastavuje administrátor služby Zboží.cz z různých zdrojů.
  • Věrné zobrazení daného produktu ve formátu .jpeg nebo .png. Jiné formáty nejsou podporované.
  • Obrázek nesmí obsahovat vodoznaky, loga, reklamní nápisy, ani jiné grafické prvky. 
  • Minimální rozměr je doporučený na 425x440 px. Nestandardní formáty musí dodržet alespoň jeden rozměr. 

Fotografie z XML využijete i v další inzerci od Seznamu. Můžou se zobrazovat v produktových inzerátech zobrazených ve výsledcích vyhledávání nebo v dynamickém remarketingu

Specifikace pro XML Zboží.cz najdete v nápovědě.

Aby celý váš feed odpovídal požadavkům srovnávače, použijte na úpravu Mergado. Produktovým fotografiím upravíte velikost nebo je oříznete pomocí Feed Image Editoru. Dalším krokem a třešničkou na dortu je automatický bidding s aplikací Bidding Fox. Díky těmto aplikacím se násobně zvýší vaše tržby ze srovnávačů. 

Podělte se s námi o vaše zkušenosti a tipy na úpravu produktových fotografií. Napište nám je do fóra.


Správné zobrazení produktové fotografie

 

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.