V jakém formátu jsou vaše produktové fotografie

Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.

Špatně zobrazené obrázky v reklamě můžou celou vaši práci znehodnotit. Je třeba si dávat pozor, jestli nejsou některé z nich ve formátu, který reklamní platforma nepodporuje. 

Kontrola produktových fotek 

Ve Feed Image Editoru zjistíte formát obrázků během pár kliknutí. 

  • Přejděte na podstránku Produkty
  • Z nabídky vyberte možnost Skupina a v ní Neznámý formát.

Filtrování produktů s neznámým formátem

  • Aplikace vyfiltruje produkty, u kterých objeví problém.
  • Další možností je filtrování mezi formáty obrázků, které je označené jako Mime typ. Aplikace vám zobrazí produkty, u kterých mají obrázky danou koncovku (.jpg, .gif a další)

Filtrování produktů podle formátu fotografie

Díky odkazům na jednotlivé produkty můžete obrázky jednoduše a rychle zkontrolovat a opravit

V jakém formátu produktové fotografie posílat

Podívejte se, které formáty podporují reklamní platformy Google Nákupy, Zboží.cz, Heureka a Glami.

Stalo se vám někdy, že jste posílali produktové fotografie ve špatném formátu? Jak jste tuto chybu odhalili? Napište nám do komentáře.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?