V jakém formátu jsou vaše produktové fotografie

Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.

Špatně zobrazené obrázky v reklamě můžou celou vaši práci znehodnotit. Je třeba si dávat pozor, jestli nejsou některé z nich ve formátu, který reklamní platforma nepodporuje. 

Kontrola produktových fotek 

Ve Feed Image Editoru zjistíte formát obrázků během pár kliknutí. 

  • Přejděte na podstránku Produkty
  • Z nabídky vyberte možnost Skupina a v ní Neznámý formát.

Filtrování produktů s neznámým formátem

  • Aplikace vyfiltruje produkty, u kterých objeví problém.
  • Další možností je filtrování mezi formáty obrázků, které je označené jako Mime typ. Aplikace vám zobrazí produkty, u kterých mají obrázky danou koncovku (.jpg, .gif a další)

Filtrování produktů podle formátu fotografie

Díky odkazům na jednotlivé produkty můžete obrázky jednoduše a rychle zkontrolovat a opravit

V jakém formátu produktové fotografie posílat

Podívejte se, které formáty podporují reklamní platformy Google Nákupy, Zboží.cz, Heureka a Glami.

Stalo se vám někdy, že jste posílali produktové fotografie ve špatném formátu? Jak jste tuto chybu odhalili? Napište nám do komentáře.