V jakém formátu jsou vaše produktové fotografie

Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.

Špatně zobrazené obrázky v reklamě můžou celou vaši práci znehodnotit. Je třeba si dávat pozor, jestli nejsou některé z nich ve formátu, který reklamní platforma nepodporuje. 

Kontrola produktových fotek 

Ve Feed Image Editoru zjistíte formát obrázků během pár kliknutí. 

  • Přejděte na podstránku Produkty
  • Z nabídky vyberte možnost Skupina a v ní Neznámý formát.

Filtrování produktů s neznámým formátem

  • Aplikace vyfiltruje produkty, u kterých objeví problém.
  • Další možností je filtrování mezi formáty obrázků, které je označené jako Mime typ. Aplikace vám zobrazí produkty, u kterých mají obrázky danou koncovku (.jpg, .gif a další)

Filtrování produktů podle formátu fotografie

Díky odkazům na jednotlivé produkty můžete obrázky jednoduše a rychle zkontrolovat a opravit

V jakém formátu produktové fotografie posílat

Podívejte se, které formáty podporují reklamní platformy Google Nákupy, Zboží.cz, Heureka a Glami.

Stalo se vám někdy, že jste posílali produktové fotografie ve špatném formátu? Jak jste tuto chybu odhalili? Napište nám do komentáře.

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.