Jak zrychlit načítání obrázků

Ve Feed Image Editoru přibyla nová podstránka - Nastavení. Díky ní bude vaše práce v aplikaci ještě efektivnější a jednodušší, než byla doteď. Pojďme se společně podívat, jaké možnosti přináší box s nastavením projektu.

Nastavení projektu

V tomto boxu máte možnost dělat změny, které se týkají celého projektu.

Zvolte, kolik produktů chcete vidět na podstránce Náhled. Na výběr máte od 9 do 32 obrázků. 

Vyberte, v jakém formátu chcete posílat výstupní obrázky. Na výběr máte dvě možnosti - .png nebo .jpeg. Jednotlivé reklamní platformy podporují různé formáty, je třeba se vždy ujistit, jestli posíláte ten správný

Když vyberete variantu .jpeg, budete moct vaše obrázky komprimovat - měnit jejich velikost. Často se stává, že jsou zbytečně velké a to zpomaluje načítání stránek. Zmenšení jejich velikosti nemá vždy vliv na kvalitu. U komprese vidíte náhled obrázku, takže můžete kontrolovat, jestli je zobrazení v pořádku.

Komprese produktových fotografií

Komprese produktových fotografií

U náhledu vidíte název šablony, výsledný rozměr, aktuální a původní velikost. Můžete si postupně načíst různé produkty, abyste si byli jistí, že se všechny zobrazují správně. 

Jakmile máte nastaveno, stačí uložit a změny se aplikují. Než spustíte reklamy nezapomeňte se podívat na podstránku Náhled a zkontrolovat, jestli se vaše šablony zobrazují správně
 

Další články

Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.
Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.
Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.