Jak zrychlit načítání obrázků

Ve Feed Image Editoru přibyla nová podstránka - Nastavení. Díky ní bude vaše práce v aplikaci ještě efektivnější a jednodušší, než byla doteď. Pojďme se společně podívat, jaké možnosti přináší box s nastavením projektu.

Nastavení projektu

V tomto boxu máte možnost dělat změny, které se týkají celého projektu.

Zvolte, kolik produktů chcete vidět na podstránce Náhled. Na výběr máte od 9 do 32 obrázků. 

Vyberte, v jakém formátu chcete posílat výstupní obrázky. Na výběr máte dvě možnosti - .png nebo .jpeg. Jednotlivé reklamní platformy podporují různé formáty, je třeba se vždy ujistit, jestli posíláte ten správný

Když vyberete variantu .jpeg, budete moct vaše obrázky komprimovat - měnit jejich velikost. Často se stává, že jsou zbytečně velké a to zpomaluje načítání stránek. Zmenšení jejich velikosti nemá vždy vliv na kvalitu. U komprese vidíte náhled obrázku, takže můžete kontrolovat, jestli je zobrazení v pořádku.

Komprese produktových fotografií

Komprese produktových fotografií

U náhledu vidíte název šablony, výsledný rozměr, aktuální a původní velikost. Můžete si postupně načíst různé produkty, abyste si byli jistí, že se všechny zobrazují správně. 

Jakmile máte nastaveno, stačí uložit a změny se aplikují. Než spustíte reklamy nezapomeňte se podívat na podstránku Náhled a zkontrolovat, jestli se vaše šablony zobrazují správně
 

Další články

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.
Chtěli byste, aby byla vaše image reklama co nejhezčí a přinášela odpovídající výsledky? Díky funkcím ve Feed Image Editoru toho dosáhnete jednoduše. Než věnujete čas vytváření grafických reklam, zkontrolujte, jestli máte u všech produktů obrázky. Podívejte se na jednoduchý návod, jak na to.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.