Jste zde

Zlepšete SEO obrázků pomocí automatické komprese

Potřebujete snížit datovou velikost obrázků a zároveň zachovat jejich kvalitu? V aplikaci Feed Image Editor dokážete nastavit automatickou a hromadnou kompresi. Zvládnete to pomocí několika jednoduchých kroků.

PROČ JE KOMPRESE DŮLEŽITÁ?

Kvalitní obrázky jsou důležité, ale pokud jsou příliš velké a načtení stránky trvá dlouho, uživatel může z vašeho webu odejít. To má za následek zvýšení bounce rate. Řešením je automatická komprese obrázků v appce Feed Image Editor.

Nastavíte ji pomocí tohoto postupu:

  1. Otevřete si aplikaci Feed Image Editor.
  2. V horním panelu klepněte na Nastavení.
  3. Otevřete Nastavení projektu.
  4. Přejděte na Automatická komprese do velikosti.
  5. Vyberte jednu ze tří úrovní komprese (100 kB, 200 kB, 400 kB).

    

VÝHODNÉ ŘEŠENÍ S FEED IMAGE EDITOREM

Názory SEO expertů na optimální velikost obrázku se často liší, a proto Feed Image Editor umožňuje nastavit 3 rozdílné úrovně komprese. Funkce následně automaticky vybere velké obrázky a sníží je na vámi zvolenou hodnotu. Soubory, které jsou menší než zvolená hodnota, zůstanou nezměněny.

Podívejme se na modelovou situaci:

  • Zvolím si kompresi do 200 kB.
  • Mám obrázek, který má 150 kB – ten zůstane nezměněn.
  • Mám obrázek, který má 1000 kB – zkomprimuje se pod hladinu 200 kB.

TIPY

  • Srovnávače vás podporují v tom, abyste používali co nejkvalitnější obrázky. Prohlédněte si jejich povolené datové velikosti a přizpůsobte obrázky požadavkům zbožáků.
  • Zajímá vás optimalizace obrázků z pohledu SEO? Agentura BESTETO se na toto téma před časem zaměřila v rozhovoru.
  • Provozujete e-shop na WordPressu? Přečtěte si o WebP a jeho podpoře. Tento moderní, datové úsporný formát, vám pomůže optimalizovat velikost obrázků. Které reklamní systémy ho již podporují?

ZKONTROLUJTE SVÉ OBRÁZKY

Udělejte si audit produktových obrázků a odhalte, které z nich mají příliš velkou datovou velikost. Pomocí jeho výsledků získáte dokonalý přehled o tom, kde vaše obrazová inzerce funguje a kde ji dovedete vylepšit. V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat e-mailem nebo si domluvte schůzku online.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.