Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Ale konec pohádky - na MergadoFestu jsme se v rámci workshopů snažili ukázat možnosti nastavení a využití aplikace s ohledem na blížící se Vánoce. Proč? Protože prostě nesneseme pohled na zbytečně nekvalitní nebo nevyužité obrázky. No řekněte, vy byste to vydrželi?
![Řídítka, nebo kolo se slevou?](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/kolo-vernost_0.png)
![Buben nebo pračka, kterou vám vynesou?](/sites/default/files/perm/wysiwyg/clanky/pracka_0.png)
Přitom obrázek je to, čeho si návštěvník všimne první a nemusí (nebo nechce) číst text okolo. Rychlé připomenutí využití:
Změna rozměru se hodí pro samotné spuštění inzerce nebo získání funkcí navíc u následujících feedů:
- Google Nákupy (samotné spuštění inzerce)
- Heureka košík (dostání se na Top pozice)
- Glami (pro spuštění inzerce je nutné získat minimální rozměr)
- Shopalike
- Facebook DPA (konkrétní požadovaný rozměr a grafické úpravy)
Hurá, vylepšíme obrázky! Ale… co do nich vlastně dáme? Jednou z nejužitečnějších částí prezentace byly určitě tipy na to, co ve své inzerci zdůraznit - skladovost, cenu, dobu doručení, způsob dopravy, bonusy a dárky - mrkněte do prezentace, tipů tam najdete mnohem víc.
Vyšším levelem při vylepšování obrázků je potom práce s publiky, kdy Facebook umožňuje segmentovat různé skupiny lidí, kteří vaše stránky navštívili nebo na nich něco koupili. Můžete tak připravit speciální remarketingovou kampaň, která vašim potenciálním zákazníkům, kteří v první chvíli opustili nákupní košík, jejich zájem připomene. Nebo nabídnout slevu stálým zákazníkům, kteří u vás již několikrát nakoupili.
Úplně nejvyšším levelem je potom práce s různými zdroji dat - například s daty z aplikace Data Owl, která díky kombinaci informací ze Sortiment Reportu a Google Analytics ví o vaší inzerci nejrůznější zajímavosti.
Nevěříte? Vyzkoušejte! Podívejte se ještě na video (brzy doplníme) a začněte s úpravami sami!