Image marketing s Feed Image Editor - MergadoFest 2017

Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.

Ale konec pohádky - na MergadoFestu jsme se v rámci workshopů snažili ukázat možnosti nastavení a využití aplikace s ohledem na blížící se Vánoce. Proč? Protože prostě nesneseme pohled na zbytečně nekvalitní nebo nevyužité obrázky. No řekněte, vy byste to vydrželi?

Řídítka, nebo kolo se slevou?
Řídítka, nebo kolo se slevou?

Buben nebo pračka, kterou vám vynesou?
Buben nebo pračka, kterou vám vynesou?

Přitom obrázek je to, čeho si návštěvník všimne první a nemusí (nebo nechce) číst text okolo. Rychlé připomenutí využití:

Změna rozměru se hodí pro samotné spuštění inzerce nebo získání funkcí navíc u následujících feedů:

  • Google Nákupy (samotné spuštění inzerce)
  • Heureka košík (dostání se na Top pozice)
  • Glami (pro spuštění inzerce je nutné získat minimální rozměr)
  • Shopalike
  • Facebook DPA (konkrétní požadovaný rozměr a grafické úpravy)

Hurá, vylepšíme obrázky! Ale… co do nich vlastně dáme? Jednou z nejužitečnějších částí prezentace byly určitě tipy na to, co ve své inzerci zdůraznit - skladovost, cenu, dobu doručení, způsob dopravy, bonusy a dárky - mrkněte do prezentace, tipů tam najdete mnohem víc.

Vyšším levelem při vylepšování obrázků je potom práce s publiky, kdy Facebook umožňuje segmentovat různé skupiny lidí, kteří vaše stránky navštívili nebo na nich něco koupili. Můžete tak připravit speciální remarketingovou kampaň, která vašim potenciálním zákazníkům, kteří v první chvíli opustili nákupní košík, jejich zájem připomene. Nebo nabídnout slevu stálým zákazníkům, kteří u vás již několikrát nakoupili.

Úplně nejvyšším levelem je potom práce s různými zdroji dat - například s daty z aplikace Data Owl, která díky kombinaci informací ze Sortiment Reportu a Google Analytics ví o vaší inzerci nejrůznější zajímavosti.

Nevěříte? Vyzkoušejte! Podívejte se ještě na video (brzy doplníme) a začněte s úpravami sami!

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.