Jste zde

Jak prodat jeden produkt různým publikům? Podívejte se na naše 3 tipy

Kampaně ušité na míru publiku zvýší CTR. Nabídněte svoje produkty správně a přesvědčte konkrétní skupinu na nákup zboží podle jejich představ.

obrazok_akce_ma_dnes

Využívejte akce omezené časem.

JEDEN PRODUKT, RŮZNÉ BENEFITY

Vynesení až do bytu nebo outfit na dnešní večer máte za 30 minut suchý. Takto se dá prodat pračka se sušičkou dvěma různým publikům. Staršímu zákazníkovi, který sám těžký spotřebič neodnese nebo tomu, kdo si chce na rande obléct oblíbený outfit, který nestihl připravit den předem. 

obrazek_vyneseni_do_bytu

Zacílte jeden produkt pro dvě skupiny.

DYNAMICKÝ REMARKETING

Správné sdílení vaší obrázkové kampaně přizpůsobíte i podle toho, v jaké fázi nákupu se zákazník nachází. 

obrazek_motivace_pro_nakup_dnes

Zákazník si produkt pouze prohlédl vs. zákazník měl produkt v košíku, ale nákup nedokončil.

Jde zejména o dynamický remarketing na Facebooku. Při nastavování kampaní vyberte produktový katalog s produkty a grafikou pro publikum, které svůj nákup nechalo v košíku a objednávku nedokončilo.

V aplikaci Feed Image Editor si zmiňovanou grafiku vytvoříte jednoduše sami - bez pomoci grafika. Doporučujeme vám aplikovat na ně šablonu s CTA výzvou na dokončení nákupu. Facebook se už o ostatní postará. Takto upravené produktové obrázky zobrazí konkrétnímu publiku. 
 

Podmínek můžete mít víc. Stejný postup uplatníte například pro produkty, které ještě do košíku zákazník nevložil, ale prohlédl si je na stránce.

obrazek_tip_na_sablonu

Taky poukažte napríklad na omezený počet, nebo výhodu.

INZERCE JAKO CAROUSEL NEBO JEDEN OBRÁZEK NA ŠÍŘKU

Ve výstupním feedu z Mergada, který uživatel nahrává do reklamního systému, může být v elementu pro hlavní obrázek pouze 1 URL adresa a tím pádem pouze 1 obrázek. Pokud chcete na Facebooku inzerovat produkty i do carouselu ve čtvercovém formátu a zároveň i v širokém formátu (1200 x 628), musíte mít samostatné feedy a každý z nich nahrát do samostatného katalogu. 

TVOŘTE PESTRÉ GRAFIKY PRO RŮZNÁ PUBLIKA

Odlišné grafiky naráz, bez velkého úsilí. Zlepšete vaše prodejní strategie s naší aplikací. 

 

banner_feed_image_editor_30_dni_zdarma

 

Většina e-shopů inzeruje pouze čistý obrázek a neřeší přizpůsobení grafiky určitému výběru zákazníků nebo prodejních kanálů. V online reklamě je potřeba si uvědomit, že například na Facebooku, Instagramu nebo Snapchatu, najdete rozdílné uživatele s různými potřebami

Pokud hledáte způsob, jak na to, použijte aplikaci Feed Image Editor. Co v něm dokážete udělat?

 

  • Vytvořit rychle a jednoduše pestrou grafiku, kterou zacílíte na publikum
  • Přizpůsobit formát pro různé výstupní (reklamní) systémy
  • Posílat do reklamních systémů různé produktové obrázky

A jiné možnosti, které na produktové obrázky aplikujete hromadně a automaticky. Vyzkoušejte si aplikaci Feed Image Editor zdarma na prvních 30 dní. Pokud si nebudete vědět rady s prvním nastavením, napište nám na e-mail support@feedimageeditor.com nebo si domluvte 30-minutovou online konzultaci zdarma
 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.