Jste zde

10 grafických šablon jako inspirace pro inzerci na Facebooku, Instagramu či Snapchatu

Jednoduše vytvořené, barevné, výrazné, s lákavým CTA. Takto budou vypadat vaše obrázkové kampaně s naší aplikací. Tipy, jak na rychlé odstranění pozadí, rozložení prvků a jejich kombinace a příklady pro použití pro různý sortiment, naleznete v článku.

Feed Image Editor vám nabízí řadu grafických možností. Mnoho typů obrázků snadno vytvoříte od základů sami nebo si přizpůsobíte předchystané grafické šablony, které pro vás do aplikace pravidelně tvoříme. Inspirujte se deseti ukázkami šablon a pusťte se do tvorby vašich kvalitních obrázkových kampaní.

Vytvořte si šablony v aplikaci Feed Image Editor.

GRAFICKÉ ŠABLONY PRO OBRÁZKOVÉ KAMPANĚ

Geometrické tvary, grafické prvky, předchystané CTA, doporučení barevných kombinací, více než 150 fontů. To je jen zlomek toho, co najdete mezi nástroji pro tvorbu šablon ve Feed Image Editoru. Podívejte se, jak s nimi pracujeme my.

Vyzvedněte, že máte dopravu nebo dárek zdarma

Nabízíte dopravu zdarma? Dejte o tom svým zákazníkům vědět. Pro velkou část z nich je cena dopravy klíčová a často se podle ní rozhodují, kde zboží zakoupí. V případě velké konkurence to platí dvojnásob.
Pokud ji teda máte, určitě o tom dejte vědět. Například pomocí jedné z mnoha nálepek, které naleznete u nás v aplikaci.

Obr. 1.: V šabloně jsme na pozadí použili gradient, který přechází od produktu k CTA. Štítkem je komunikovaná doprava zdarma, výraznějším prvkem ale zůstává CTA k objednání produktu.

 

Lidé mají rádi překvapení a věci zdarma. Potěšte zákazníka drobností, kvůli které si u vás opět rád objedná. Ke zboží přibalte například reklamní předměty vaší značky.

Obr. 2.: Dárek souvisí se samotným zbožím. Může to být například pero s vaším logem.

👉 TIP

Možností, jak do obrázků inzerovat dárek zdarma, je několik. Více vám o nich povíme na našem školení. Probíhá jednou měsíčně – online a zdarma.

Výprodej, výprodej, výprodej

Máte výprodej a chcete, aby si ho každý všiml? Pomohou vám výrazné barvy, které žádnému oku neuniknou.

Obr. 3.: V tomto případě inzerujeme slevu v procentech. Můžete ji inzerovat také v korunách nebo porovnáním staré a nové ceny. Hodnoty dostanete do obrázků automaticky z feedu, pomocí vrstvy feed element.

 

Stálicí mezi výprodejovými barvami je jednoznačně červená. I takto jednoduše, za pomoci obdélníku, trojúhelníku a čtverce, vytvoříte šablonu, která mezi ostatními nezapadne.

Obr. 4.: Výrazný text jasně informuje, že je produkt ve slevě. Protože přesná hodnota slevy není uvedena, zákazník se ji dozví až po prokliku do e-shopu. Takto navržená obrázková inzerce zvyšuje CTR.

Ukažte zákazníkům aktuální cenu produktu

Ať už prodáváte jakýkoli sortiment, zákazníky zajímá jeho cena. V aplikaci Feed Image Editor nastavíte její hromadné a automatické přepisování v šabloně, zmiňovaným použitím vrstvy Feed element. V inzerci se cena zobrazí podle toho, jak je uvedena na vašem e-shopu.

Obr.5.: Na štítek jsme opět využili výraznou červenou barvu. Grafika pozadí je vytvořena s použitím kruhu a efektu Odraz.

Dostupnost zboží a možnosti výběru

Ne vždy je to jen o cenách. Někdy stačí, když v inzerci ukážete, co je ve vašem obchodě výhodou oproti konkurenci. Například stejně jako v šabloně níže. Pokud se zákazník rozhodne koupit prsten, snadno si vzpomene, že u vás je z čeho vybírat.

Obr. 6.: Upozorněte na sebe a širokou nabídku vašeho sortimentu i bez CTA a výrazných štítků.

Další šablona zahrnuje dvě výhody. První je, že zboží jasně ukazuje vhodnost pro děti. Druhou je možnost vybrat si ze tří velikostí. Podobně můžete poukázat i na jiné varianty jednoho zboží. V módním průmyslu jsou to například trička v různých barvách či konfekční velikosti.

Obr. 7.: Velikostní varianty vytvoříte jednoduchým efektem zduplikování původního obrázku a odstraněním jeho pozadí.

Krátkodobá kampaň

Snad nejznámějším „svátkem“ ve světě nákupů je Black Friday. Samotný pojem už pro mnoho lidí znamená nákup za nízké ceny. Proto jsme ho v šabloně použili spolu s cenou a možností rovnou vložit produkt do košíku. Zaváhat při nákupu slevněného zboží může znamenat, že produkt za chvíli může být vyprodaný.

Obr. 8.: Black Friday je lákadlem na nákup za nízké ceny, proto má smysl ukázat je přímo v šabloně.

Novinky u vás

Pochlubte se novým zbožím na vašem e-shopu. Stejně tak pokud jste jedním z prvních z prodejců, kteří produkt nabízí, vytvořte šablonu s nápisem Novinka. V případě, že je produkt dostupný pouze na vašem e-shopu, použijte například text „Koupíte jen u nás“.

Obr. 9.: Nálepka s košíkem naznačuje nákup a návštěvu vašeho e-shopu. Kontrastní barvy opět vzbuzují pozornost.

Zaměřte se na cílovou skupinu

Poznat, pro koho jsou produkty ve vašem obchodě, je jedním ze základů úspěchu v inzerci. Pokud prodáváte sortiment určený pro dámy, použijte například jemnější barvy, fonty či emoji jako srdíčko.

Myslete také na to, že třeba hodinky mohou dostat jako dárek. Proto vyzkoušejte i obecnější druh šablony s CTA „Tip na dárek“.

Obr. 10.: Dámské hodinky, které inzerujete pro dámské publikum.

 

Vzhled reklam můžete upravit také podle největší uživatelské základny. Reklama na Snapchatu bude vypadat jinak než na Instagramu či Facebooku.

👉 TIP

Jak na CTA v produktových obrázcích? Přečtěte si článek Podpořte prodej vašich produktových obrázků vložením CTA, nebo jiných prvků.

Také doporučujeme článek Ideální parametry pro produktové obrázky. Zjistíte v něm, které reklamní systémy vizuální reklamu podporují.
 

 

Toto bylo 10 tipů na šablony, které naleznete v naší aplikaci Feed Image Editor. V každé z nich si dokážete přizpůsobit všechny prvky, vybrané odebrat nebo přidat vlastní. Změníte také barvu nebo přidáte logo své značky. Pokud s naším nástrojem ještě nepracujete, vyzkoušejte si ho na 30 dní zdarma. Pro další tipy sledujte náš Instagram.

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.