Novinka ve Feed Image Editoru - Text s dynamickými prvky

Feed Image Editor neustále vylepšujeme a přidáváme nové funkce, aby se vám s ním lépe pracovalo. Teď jsme do aplikace přidali další novinku - vkládání textu, který obsahuje i dynamické elementy. Podívejte se, jaké reklamy s ním můžete vytvořit. 

Text s dynamickým prvkem 

Novinku najdete v kartě Vrstvy, pod názvem Text s elementy

Když tuto možnost vyberete, otevře se vám nabídka pro úpravy. 

Vrstvu pojmenujte, posuňte text na místo, kde ho chcete mít (pomocí drag & drop nebo souřadnic na ose x a y). Napište a vyberte, co má text obsahovat. Vybírat můžete z elementů, které obsahuje váš feed nebo z Bidding Fox Elements (pokud máte aplikaci pro tento export zapnutou). Elementů můžete vložit hned několik.

Vložení textu s elementem do šablony

Vložení textu s elementem do šablony

Díky této funkci a spojení s aplikací Bidding Fox Elements můžete vytvářet reklamy s informacemi kdo má dnes nebo zítra svátek, jaký je den v týdnu, roční období a spoustu dalších.

Šablona s dynamickým prvkem svátek

Šablona s dynamickým prvkem svátek

V příkladu jsme použili element BFE_D_NAMEDAY_TOMORROW_CZ. Zápis celého textu v aplikaci vidíte jako - Zítra má svátek %BFE_D_NAMEDAY_TOMORROW_CZ%

K základním možnostem v aplikaci přidáváme i další užitečné funkce, díky kterým máte lepší přehled o produktových obrázcích ve vašem feedu. Najdete je na podstránce Produkty. Zkontrolujte velikost vašich fotografií, jestli odkazy nevedou na chybu 404 nebo v jakém jsou formátu

Vyzkoušejte aplikace Feed Image Editor a Bidding Fox Elements zdarma a uvidíte, jaké výsledky díky nim získáte.

Další články

Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?