Chybová hláška 404 ovlivní negativně vaši inzerci

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.  

Chybová hláška, která má kód 404 znamená, že cílový obrázek nebyl nalezen. Ani aplikace obrázek nenajde a v reklamě se nebude moct zobrazit. V případě, že takové URL ve vašem feedu jsou, je třeba je co nejdříve přepsat.

Vyhledání neexistujících URL s pomocí Feed Image Editoru

  • Ve Feed Image Editoru přejděte na podstránku Produkty
  • Klikněte na okno Stavový kód
    • Pokud v tomto okně nevidíte výběr 404: stránka nenalezena, váš feed takové stránky neobsahuje
    • V případě, že tuto možnost máte zobrazenou, dejte produkty vyhledat
  • Aplikace vám je vypíše a vy můžete s URL dál pracovat. 
  • Seznam produktů můžete exportovat do .csv a zobrazit ho i mimo aplikaci. 

Dalším z častých problémů, který se projeví stejně, jako chyba 404 je chybějící obrázek u produktu. Návod, jak chybu objevíte najdete v tomto článku.

Podstránka Produkty v aplikaci Feed Image Editor

Díky funkcím na podstránce Produkty nemusíte jednotlivé obrázky procházet jeden po druhém a ušetříte si tak hodně času. Máte odkazy zkontrolované? Podívejte se jak v aplikaci můžete pracovat s přesahem u produktových fotografií.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.