Chybová hláška 404 ovlivní negativně vaši inzerci

Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.  

Chybová hláška, která má kód 404 znamená, že cílový obrázek nebyl nalezen. Ani aplikace obrázek nenajde a v reklamě se nebude moct zobrazit. V případě, že takové URL ve vašem feedu jsou, je třeba je co nejdříve přepsat.

Vyhledání neexistujících URL s pomocí Feed Image Editoru

  • Ve Feed Image Editoru přejděte na podstránku Produkty
  • Klikněte na okno Stavový kód
    • Pokud v tomto okně nevidíte výběr 404: stránka nenalezena, váš feed takové stránky neobsahuje
    • V případě, že tuto možnost máte zobrazenou, dejte produkty vyhledat
  • Aplikace vám je vypíše a vy můžete s URL dál pracovat. 
  • Seznam produktů můžete exportovat do .csv a zobrazit ho i mimo aplikaci. 

Dalším z častých problémů, který se projeví stejně, jako chyba 404 je chybějící obrázek u produktu. Návod, jak chybu objevíte najdete v tomto článku.

Podstránka Produkty v aplikaci Feed Image Editor

Díky funkcím na podstránce Produkty nemusíte jednotlivé obrázky procházet jeden po druhém a ušetříte si tak hodně času. Máte odkazy zkontrolované? Podívejte se jak v aplikaci můžete pracovat s přesahem u produktových fotografií.

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.