Jak použít funkci přesah ve Feed Image Editoru

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat. 

Vaše fotografie můžete otáčet, měnit jejich pozadí nebo upravit přesah. Právě ten vám umožní vytvořit místo pro další grafické prvky nebo oříznout logo výrobce. 

Jak oříznout produktovou fotografii

  • V Mergadu udělejte výběr produktů, které chcete oříznout. Pojmenujte ho a uložte. 
  • Ve Feed Image Editoru vytvořte novou šablonu a vyberte pro ni právě tyto produkty. 
  • Na podstránce Formát zvolte výslednou velikost reklamy a obrázek nechte přizpůsobit výslednému formátu. 

Přizpůsobení velikosti obrázku.

  • Pro oříznutí fotografií budete pracovat v poli Přesah. Velikost ořezu zadáte v pixelech
    •   V naší ukázce jsme použili přesah 50 pixelů, zadáním hodnoty 50. Tím jsme z obrázku odstranili logo. 

Oříznutí části produktové fotografie.

Tuto úpravu můžete použít např. pro úpravy na Heureku, Zboží.cz nebo Google Nákupy. Ti nepovolují vodoznaky v obrázcích a produkty blokují.

Jak zmenšit produktovou fotografii

Funkci Přesah využijete i pro opačnou úpravu. Při zadání mínusových hodnot budete vaše obrázky zmenšovat. Díky tomu budou všechny fotky stejně velké a vám vznikne prostor pro grafické prvky (dynamicky se měnící, logo vašeho e-shopu, cenu, apod.)

  •     V příkladu jsme fotografii zmenšili o 200 pixelů, zadáním hodnoty -200.

Zmenšení produktové fotografie.

Využíváte možnosti oříznutí produktových fotografií? Její pomocí získají vaše reklamy další rozměr.

Pracujte s aplikací Feed Image Editor opravdu na 100 % a využijte její potenciál. Přihlaste se na školení, na kterém se dozvíte různé tipy a možnosti, které díky aplikaci získáte a využijete při práci s produktovými reklamami.

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.