Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Vaše fotografie můžete otáčet, měnit jejich pozadí nebo upravit přesah. Právě ten vám umožní vytvořit místo pro další grafické prvky nebo oříznout logo výrobce.
Jak oříznout produktovou fotografii
- V Mergadu udělejte výběr produktů, které chcete oříznout. Pojmenujte ho a uložte.
- Ve Feed Image Editoru vytvořte novou šablonu a vyberte pro ni právě tyto produkty.
- Na podstránce Formát zvolte výslednou velikost reklamy a obrázek nechte přizpůsobit výslednému formátu.
- Pro oříznutí fotografií budete pracovat v poli Přesah. Velikost ořezu zadáte v pixelech.
- V naší ukázce jsme použili přesah 50 pixelů, zadáním hodnoty 50. Tím jsme z obrázku odstranili logo.
Tuto úpravu můžete použít např. pro úpravy na Heureku, Zboží.cz nebo Google Nákupy. Ti nepovolují vodoznaky v obrázcích a produkty blokují.
Jak zmenšit produktovou fotografii
Funkci Přesah využijete i pro opačnou úpravu. Při zadání mínusových hodnot budete vaše obrázky zmenšovat. Díky tomu budou všechny fotky stejně velké a vám vznikne prostor pro grafické prvky (dynamicky se měnící, logo vašeho e-shopu, cenu, apod.)
- V příkladu jsme fotografii zmenšili o 200 pixelů, zadáním hodnoty -200.
Využíváte možnosti oříznutí produktových fotografií? Její pomocí získají vaše reklamy další rozměr.
Pracujte s aplikací Feed Image Editor opravdu na 100 % a využijte její potenciál. Přihlaste se na školení, na kterém se dozvíte různé tipy a možnosti, které díky aplikaci získáte a využijete při práci s produktovými reklamami.
Přidat komentář