Jak použít funkci přesah ve Feed Image Editoru

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat. 

Vaše fotografie můžete otáčet, měnit jejich pozadí nebo upravit přesah. Právě ten vám umožní vytvořit místo pro další grafické prvky nebo oříznout logo výrobce. 

Jak oříznout produktovou fotografii

  • V Mergadu udělejte výběr produktů, které chcete oříznout. Pojmenujte ho a uložte. 
  • Ve Feed Image Editoru vytvořte novou šablonu a vyberte pro ni právě tyto produkty. 
  • Na podstránce Formát zvolte výslednou velikost reklamy a obrázek nechte přizpůsobit výslednému formátu. 

Přizpůsobení velikosti obrázku.

  • Pro oříznutí fotografií budete pracovat v poli Přesah. Velikost ořezu zadáte v pixelech
    •   V naší ukázce jsme použili přesah 50 pixelů, zadáním hodnoty 50. Tím jsme z obrázku odstranili logo. 

Oříznutí části produktové fotografie.

Tuto úpravu můžete použít např. pro úpravy na Heureku, Zboží.cz nebo Google Nákupy. Ti nepovolují vodoznaky v obrázcích a produkty blokují.

Jak zmenšit produktovou fotografii

Funkci Přesah využijete i pro opačnou úpravu. Při zadání mínusových hodnot budete vaše obrázky zmenšovat. Díky tomu budou všechny fotky stejně velké a vám vznikne prostor pro grafické prvky (dynamicky se měnící, logo vašeho e-shopu, cenu, apod.)

  •     V příkladu jsme fotografii zmenšili o 200 pixelů, zadáním hodnoty -200.

Zmenšení produktové fotografie.

Využíváte možnosti oříznutí produktových fotografií? Její pomocí získají vaše reklamy další rozměr.

Pracujte s aplikací Feed Image Editor opravdu na 100 % a využijte její potenciál. Přihlaste se na školení, na kterém se dozvíte různé tipy a možnosti, které díky aplikaci získáte a využijete při práci s produktovými reklamami.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?