Novinky ve Feed Image Editoru

Vývoj nezastavíš – a my ho ani zastavovat nechceme! Naopak, přidali jsme do aplikace několik novinek, které usnadní její používání a hlavně vám rozšíří možnosti toho jak a kde ji používat. Pojďte se na ně podívat!

Na obrázky bez lupy

Schválně, co říkáte na takový obrázek?

Žádná sláva, že? Lupu si vaši zákazníci na rozpoznání toho, co vlastně nabízíte, určitě brát nebudou. Usnadnit jim to můžete zvětšením velikosti ve Feed Image Editoru. Ten totiž umí nově zvětšit původní produktový obrázek tak, aby vyplnil na maximum prostor zvoleného výstupního formátu a nedošlo tak k jeho ořezání nebo deformaci. Na vás zůstává jen výběr dostatečně velkého obrázku, ty malé by při zvětšení mohli připomínat spíš náhodný shluk pixelů. 

Ukázka zvětšení malého obrázku
Ukázka zvětšení malého obrázku

Vlastní obrázky? Teď už ano!

Přestalo nás bavit hraní s kolečky a trojúhelníky a naučili jsme proto Feed Image Editor nahrávat vlastní tvary – od teď si do něj můžete nahrát vlastní logo nebo jinak využít grafiku vašeho e-shopu a dát tak produktovým obrázkům na Facebooku jednotný a snadno identifikovatelný design. Nahrát můžete až 3 vlastní obrázky ve formátu PNG nebo JPG. 


Ukázka vložení vlastního obrázku.

Malý tip: Povšimněte si "šoupátka" na změnu velikosti - snazší už to ani být nemohlo!

Ukázky přidání vlastních obrázků

Když obrázky, tak Instagram

Přijde vám Instagram dobrý tak akorát pro fotky z dovolené nebo obrázky snídaně vašich kamarádů? Chyba lávky – stačí se podívat na profily velkých značek nebo e-shopů, pěkné obrázky frčí i tam. Správný „insta“ formát teď jednoduše vyrobíte i ve Feed Image Editoru – stačí při vytváření šablony pro konkrétní výběr zaškrtnout formát 1080 x 1080 px.


Příklad formátu obrázku pro Instagram

Pokud vás zajímají dílčí novinky sledujte vlákno v Mergado fóru, Facebook nebo Twitter.

Další články

Máte hezké produktové fotografie od výrobce nebo distributora, ale v online inzerci byste je rádi odlišili od konkurence? Přidejte do nich logo vašeho e-shopu. Díky Feed Image Editoru to zvládnete na pár kliknutí a k tomu hromadně pro vámi vybrané produkty. Přečtěte si návod jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Od 13. do 15. listopadu můžete svým zákazníkům zpříjemnit předvánoční nákupy bez nutnosti placení dopravy zapojením se do akce Dny dopravy zdarma na Heurece.