Novinky ve Feed Image Editoru

Vývoj nezastavíš – a my ho ani zastavovat nechceme! Naopak, přidali jsme do aplikace několik novinek, které usnadní její používání a hlavně vám rozšíří možnosti toho jak a kde ji používat. Pojďte se na ně podívat!

Na obrázky bez lupy

Schválně, co říkáte na takový obrázek?

Žádná sláva, že? Lupu si vaši zákazníci na rozpoznání toho, co vlastně nabízíte, určitě brát nebudou. Usnadnit jim to můžete zvětšením velikosti ve Feed Image Editoru. Ten totiž umí nově zvětšit původní produktový obrázek tak, aby vyplnil na maximum prostor zvoleného výstupního formátu a nedošlo tak k jeho ořezání nebo deformaci. Na vás zůstává jen výběr dostatečně velkého obrázku, ty malé by při zvětšení mohli připomínat spíš náhodný shluk pixelů. 

Ukázka zvětšení malého obrázku
Ukázka zvětšení malého obrázku

Vlastní obrázky? Teď už ano!

Přestalo nás bavit hraní s kolečky a trojúhelníky a naučili jsme proto Feed Image Editor nahrávat vlastní tvary – od teď si do něj můžete nahrát vlastní logo nebo jinak využít grafiku vašeho e-shopu a dát tak produktovým obrázkům na Facebooku jednotný a snadno identifikovatelný design. Nahrát můžete až 3 vlastní obrázky ve formátu PNG nebo JPG. 


Ukázka vložení vlastního obrázku.

Malý tip: Povšimněte si "šoupátka" na změnu velikosti - snazší už to ani být nemohlo!

Ukázky přidání vlastních obrázků

Když obrázky, tak Instagram

Přijde vám Instagram dobrý tak akorát pro fotky z dovolené nebo obrázky snídaně vašich kamarádů? Chyba lávky – stačí se podívat na profily velkých značek nebo e-shopů, pěkné obrázky frčí i tam. Správný „insta“ formát teď jednoduše vyrobíte i ve Feed Image Editoru – stačí při vytváření šablony pro konkrétní výběr zaškrtnout formát 1080 x 1080 px.


Příklad formátu obrázku pro Instagram

Pokud vás zajímají dílčí novinky sledujte vlákno v Mergado fóru, Facebook nebo Twitter.

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.