Co najdete na nové podstránce Nastavení

Připravili jsme pro vás další novinku ve Feed Image Editoru. Přidali jsme podstránku Nastavení, na které najdete všechny důležité informace o projektu a mnohem víc. Pojďte se na ni podívat. 

Co obsahuje podstránka Nastavení

Najdete na ní informace i nastavení projektu, formátech, skrývání produktů a vlastních sadách obrázků. 

V jednotlivých boxech můžete upravovat vaše preference. 

Vyberte, kolik produktů chcete vidět na stránce Náhled a v jakém formátu chcete mít výstupní obrázky (.jpg nebo .png). Jednotlivé reklamní systémy podporují různé, podívejte se jaké to jsou

Nastavení projektu na podstránce Nastavení

Nastavení projektu na podstránce Nastavení

Spravujte a přidávejte výsledné formáty šablon, tak aby odpovídaly vašim požadavkům.

Úprava formátu šablony na podstránce Nastavení

Úprava formátu šablony na podstránce Nastavení

Nastavte hromadné skrývání produktů, podle jejich vlastností a filtrů, které najdete na podstránce Produkty.

Skrývání produktů podle jejich vlastností

Skrývání produktů podle jejich vlastností

Vytvářejte nové sady obrázků a spravujte ty, které používáte.

Správa vlastních sad obrázků na podstránce produkty

Správa vlastních sad obrázků na podstránce produkty

Na to, jak pracovat s jednotlivými boxy a co díky nastavení získáte, se podíváme v samostatných článcích.

Mezi tím si můžete zkontrolovat, jaké máte ve Feed Image Editoru aktivní šablony a jestli neobsahují nějaké chyby.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.