Letní vzpruha pro vaše obrázky - vyzkoušejte nové sety

Komu by se v létě chtělo přemýšlet nad vytvářením bannerů a speciálních obrázků... Jako na zavolanou jsou tu letní sety - sady obrázků a emotikonů, které snadno doplníte ke své produktové inzerci a za pár minut můžete ležet u bazénu!

Říkali jsme si, že vám prostě usnadníme práci. A tak jsme do aplikace přidali sadu smajlíků, letních obrázků a připravených štítků, které ke svým obrázkům vložíte stejně, jako "obyčejné" tvary. 

Se štítky se pojí ještě jedna novinka - aby bylo možné vkládat do nich vlastní text, přibyla v aplikaci možnost přidat prostý text, který potom tažením snadno umístíte na štítek. Vyzkoušejte!

Celý postup také najdete názorně na videu:

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?