Lepší přehled o obrázcích díky novým filtrům

Ve Feed Image Editoru najdete dvě velké novinky - novou podstránku Produkty a diagnostiku jednotlivých šablon. Díky těmto vylepšením získáte mnohem lepší přehled o produktových fotkách ve vašem feedu. Pojďme se podívat, jak fungují.

Podstránka Produkty

Díky této stránce můžete vyhledávat ve vašem sortimentu. Pomocí několika filtrů vám aplikace vypíše jednotlivé produkty nebo jejich skupiny, které požadavkům odpovídají. Díky tomu můžete zjistit, které produkty nemají dostupné fotky nebo jsou chybně zpracované apod.

Produkty s nedostupnými obrázky

Produkty s nedostupnými obrázky

Filtrovat můžete podle:

  • Názvu produktu - který odpovídá zadanému textu nebo slovo obsahuje.
  • Adresy obrázku - URL adresa fotografií.
  • Skupiny - vyhledává mezi všemi produkty, produkty se stejnými obrázky nebo těmi, které obrázek nemají.
  • Stavového kódu - jestli je fotka v době zpracování dostupná nebo není.
  • Šablony - aktivní i pozastavené.

Další možností je vyhledávání podle jednotlivých elementů. Vyberete element a zvolíte jeho hodnotu. Např. vyhledání produktů, které mají CPC 5 Kč. Zvolím element CPC a hodnotu 5. Aplikace vypíše jen produkty, které mají CPC=5.

U výsledků, které odpovídají vašim požadavkům, vidíte informace o ceně, kategorii, do jaké šablony spadají a odkazy do e-shopu, aplikace, na obrázek a do Mergada.

Vyfiltrovaná data můžete exportovat do .csv, který snadno převedete do excelové tabulky.

Podstránka Produkty

Možnosti filtrování

V šablonách přibyla diagnostika

Další novinku najdete přímo na Hlavní stránce Feed Image Editoru. U jednotlivých šablon přibyla diagnostika produktů.

U každé šablony vidíte:

  • výsledný formát,
  • datum jejího vzniku,
  • kolik produktů do ní spadá,
  • kolik z nich je zpracovaných,
  • kolik je bez chyb a s chybou.

Diagnostika produktů v šablonách

Díky těmto informacím budete mít mnohem větší přehled o vašich fotografiích. Na podstránce Produkty chystáme ještě několik dalších vylepšení. Máte nějaký nápad na to, co by v aplikaci určitě nemělo chybět? Napište nám.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.