Náhledy ve Feed Image Editoru

Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit. 

Může se stát, že začnete ztrácet přehled o tom, které šablony jsou aktivní a jestli stále odpovídají vašim požadavkům. Aby pro vás byla kontrola jednoduchá, je v aplikaci k dispozici podstránka Náhled. Podívejte se, co na ní najdete a jak s ní pracovat. 

Ke každé šabloně můžete přiřadit jiný výběr produktů a jiný výsledný formát. Jejich seznam najdete na hlavní stránce aplikace. Na podstránce Náhled uvidíte i to, jak vypadá jejich výsledná podoba a pro jaký rozměr jsou vytvořené. 

Kde najdete podstránku náhled 

  • V aplikaci přejděte na podstránku Náhled
  • V levém sloupci uvidíte vaše aktivní šablony. Po odškrtnutí pole Pouze aktivní šablony zobrazíte i ty, které jsou pozastavené
  • Šablony jsou rozdělené podle velikosti výsledného formátu a můžete si vybrat, jestli chcete zobrazit všechny nebo jen vybrané. 
  • U každého výběru uvidíte produkty, které do šablony spadají a jejich výslednou grafickou podobu.

Zobrazení podstránky Náhled

Na podstránce Náhled vidíte, jak vaše reklama reálně vypadá a můžete díky ní objevit chyby. Např. že důležitou část produktu zakrývá grafika.

Podařilo se vám už někdy udělat v reklamě nechtěně chybu a pustit ji tak do světa? Podělte se s námi.

P.S.: Nám ve Feed Image Editoru se to stalo celkem nedávno. Nešlo o chybu v online reklamě, která se dá jednoduše opravit. Byly to letáky, na kterých jsme si nevšimli překlepu ve slově reklamní a udělali jsme z nich reklmaní. (Nemáte jeden z nich i vy?)
Z toho plyne poučení - kontrola, kontrola, kontrola a pro jistotu ještě jednou kontrola. 

Další články

U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.
Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.