Náhledy ve Feed Image Editoru

Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit. 

Může se stát, že začnete ztrácet přehled o tom, které šablony jsou aktivní a jestli stále odpovídají vašim požadavkům. Aby pro vás byla kontrola jednoduchá, je v aplikaci k dispozici podstránka Náhled. Podívejte se, co na ní najdete a jak s ní pracovat. 

Ke každé šabloně můžete přiřadit jiný výběr produktů a jiný výsledný formát. Jejich seznam najdete na hlavní stránce aplikace. Na podstránce Náhled uvidíte i to, jak vypadá jejich výsledná podoba a pro jaký rozměr jsou vytvořené. 

Kde najdete podstránku náhled 

  • V aplikaci přejděte na podstránku Náhled
  • V levém sloupci uvidíte vaše aktivní šablony. Po odškrtnutí pole Pouze aktivní šablony zobrazíte i ty, které jsou pozastavené
  • Šablony jsou rozdělené podle velikosti výsledného formátu a můžete si vybrat, jestli chcete zobrazit všechny nebo jen vybrané. 
  • U každého výběru uvidíte produkty, které do šablony spadají a jejich výslednou grafickou podobu.

Zobrazení podstránky Náhled

Na podstránce Náhled vidíte, jak vaše reklama reálně vypadá a můžete díky ní objevit chyby. Např. že důležitou část produktu zakrývá grafika.

Podařilo se vám už někdy udělat v reklamě nechtěně chybu a pustit ji tak do světa? Podělte se s námi.

P.S.: Nám ve Feed Image Editoru se to stalo celkem nedávno. Nešlo o chybu v online reklamě, která se dá jednoduše opravit. Byly to letáky, na kterých jsme si nevšimli překlepu ve slově reklamní a udělali jsme z nich reklmaní. (Nemáte jeden z nich i vy?)
Z toho plyne poučení - kontrola, kontrola, kontrola a pro jistotu ještě jednou kontrola. 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.