Jak na úpravu produktových fotografií pro Heureku

Každý cenový srovnávač má specifické požadavky na produktové fotografie. Aby se vaše produkty zobrazovaly správně nebo nebyly blokované je třeba je dodržovat. Jaké to jsou a jak je s pomocí Feed Image Editoru splnit? 

Požadavky Heureky na produktové fotografie 

Základní parametry:

  • URL bez diakritiky do 255 znaků, 
  • bílé pozadí, 
  • cca 200x200 pixelů ve velikosti maximálně 2MB,
  • bez dalších slev, bonusů, ocenění, vodoznaku, loga apod.

O všech nárocích a jejich upřesnění jsme napsali článek Co smí a nesmí obsahovat produktové fotky na Heurece.

Dodržení těchto požadavků je nezbytné pro zapojení e-shopu do Heureka Košíku.  

Odstranění problémů pomocí Feed Image Editoru

Oříznutí vodoznaku

V případě, že je na vašich produktových fotografiích vodoznak, nemusíte hned fotit nové. Pokud nezasahuje do vyobrazení produktu, s Feed Image Editorem ho lehce odstraníte. 
 

Úprava velikosti produktových fotografií

Vaše produktové fotky můžou být příliš velké nebo malé. Kvůli tomu je Heureka může je blokovat. Jak docílíte odpovídající velikosti si přečtěte v návodu.

Vložení bílého pozadí

Produktové fotografie, které nemají pozadí se na Heurece zobrazí s černým podkladem nebo vůbec. Přečtěte si, jak bílé pozadí přidáte jednoduše a hromadně.

Díky splnění požadavků na produktové fotografie bude váš sortiment pro zákazníky lépe dohledatelný. Používáte Feed Image Editor pro úpravy fotek na Heureku? Podělte se s námi o vaše zkušenosti.

Další články

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...
Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.