Jak na úpravu produktových fotografií pro Heureku

Každý cenový srovnávač má specifické požadavky na produktové fotografie. Aby se vaše produkty zobrazovaly správně nebo nebyly blokované je třeba je dodržovat. Jaké to jsou a jak je s pomocí Feed Image Editoru splnit? 

Požadavky Heureky na produktové fotografie 

Základní parametry:

  • URL bez diakritiky do 255 znaků, 
  • bílé pozadí, 
  • cca 200x200 pixelů ve velikosti maximálně 2MB,
  • bez dalších slev, bonusů, ocenění, vodoznaku, loga apod.

O všech nárocích a jejich upřesnění jsme napsali článek Co smí a nesmí obsahovat produktové fotky na Heurece.

Dodržení těchto požadavků je nezbytné pro zapojení e-shopu do Heureka Košíku.  

Odstranění problémů pomocí Feed Image Editoru

Oříznutí vodoznaku

V případě, že je na vašich produktových fotografiích vodoznak, nemusíte hned fotit nové. Pokud nezasahuje do vyobrazení produktu, s Feed Image Editorem ho lehce odstraníte. 
 

Úprava velikosti produktových fotografií

Vaše produktové fotky můžou být příliš velké nebo malé. Kvůli tomu je Heureka může je blokovat. Jak docílíte odpovídající velikosti si přečtěte v návodu.

Vložení bílého pozadí

Produktové fotografie, které nemají pozadí se na Heurece zobrazí s černým podkladem nebo vůbec. Přečtěte si, jak bílé pozadí přidáte jednoduše a hromadně.

Díky splnění požadavků na produktové fotografie bude váš sortiment pro zákazníky lépe dohledatelný. Používáte Feed Image Editor pro úpravy fotek na Heureku? Podělte se s námi o vaše zkušenosti.

Další články

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?
Využíváte inzerci na Glami? Stejně, jako na jiných cenových porovnávačích, i tady je potřebné dodržovat pravidla pro produktové fotografie. Proto jsme pro vás připravili seznam požadavků. Podívejte se na něj.
Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.