Jak na úpravu produktových fotografií pro Heureku

Každý cenový srovnávač má specifické požadavky na produktové fotografie. Aby se vaše produkty zobrazovaly správně nebo nebyly blokované je třeba je dodržovat. Jaké to jsou a jak je s pomocí Feed Image Editoru splnit? 

Požadavky Heureky na produktové fotografie 

Základní parametry:

  • URL bez diakritiky do 255 znaků, 
  • bílé pozadí, 
  • cca 200x200 pixelů ve velikosti maximálně 2MB,
  • bez dalších slev, bonusů, ocenění, vodoznaku, loga apod.

O všech nárocích a jejich upřesnění jsme napsali článek Co smí a nesmí obsahovat produktové fotky na Heurece.

Dodržení těchto požadavků je nezbytné pro zapojení e-shopu do Heureka Košíku.  

Odstranění problémů pomocí Feed Image Editoru

Oříznutí vodoznaku

V případě, že je na vašich produktových fotografiích vodoznak, nemusíte hned fotit nové. Pokud nezasahuje do vyobrazení produktu, s Feed Image Editorem ho lehce odstraníte. 
 

Úprava velikosti produktových fotografií

Vaše produktové fotky můžou být příliš velké nebo malé. Kvůli tomu je Heureka může je blokovat. Jak docílíte odpovídající velikosti si přečtěte v návodu.

Vložení bílého pozadí

Produktové fotografie, které nemají pozadí se na Heurece zobrazí s černým podkladem nebo vůbec. Přečtěte si, jak bílé pozadí přidáte jednoduše a hromadně.

Díky splnění požadavků na produktové fotografie bude váš sortiment pro zákazníky lépe dohledatelný. Používáte Feed Image Editor pro úpravy fotek na Heureku? Podělte se s námi o vaše zkušenosti.

Další články

Vodoznaky v produktových obrázcích mají často úlohu ochranných prvků. Pokud chcete inzerovat na reklamních systémech a zbožových srovnávačích, musíte počítat s tím, že obrázky s vodoznaky budou zamítnuté. S Feed Image Editorem hravě odhalíte, na kterých obrázcích se ve vašem feedu nachází.
Jedním z mnoha parametrů produktových obrázků, na který byste si měli dát při inzerci pozor, je barva pozadí. Velká část srovnávačů jako standard požaduje bílé pozadí bez dalších rušivých elementů. V dnešním blogu si ukážeme, jak u obrázků s průhledným pozadím jednoduše doplníte bílé pozadí, abyste je mohli úspěšně inzerovat.
U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.