Využití Feed Image Editoru pro Heureku - úprava velikosti fotografií

U fotografií, které posíláte na Heureku je třeba dodržet maximální nebo minimální velikost. Jinak dojde ke špatnému zobrazení nebo úplnému zablokování nabídky. S Feed Image Editorem tuto úpravu zvládnete velmi jednoduše a hromadně pro všechny produkty. Jak na to? 

Heureka u fotografií požaduje minimální velikost 20x50 nebo 50x20 pixelů, doporučuje cca 175x175 pixelů a maximální rozměr je 4096x4096 pixelů ve velikosti max. 2MB.

Úprava velikosti produktové fotografie

  • V Mergadu vytvořte výběr produktů, u kterých chcete upravovat velikost.
  • Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu
  • Pojmenujte ji, zvolte daný výběr produktů. 
  • V kartě Formát zvolte velikost výsledných fotografií.
    • Vyberte možnost Přidat nový,
    • formát pojmenujte
    • zvolte velikost fotografií, která vám vyhovuje.
  • Obrázek produktu můžete přizpůsobit zvolenému formátu fotografie. Rozšíří se tak přes celou výslednou plochu.
  • Zkontrolujte náhled.
  • Šablonu uložte a výstupní feed z Mergada nahrajte do Heureky.

Výběr velikosti výsledné fotografie

Přizpůsobení velikosti obrázku na rozměr fotografie

Pozor na kvalitu zdrojových fotografií

Při úpravě výsledné velikosti je potřeba brát v úvahu kvalitu zdrojových fotografií. Při vytváření šablony kontrolujte náhled, aby nedocházelo k “rozpixelování”.

Nezapomeňte, že Heureka má několik dalších požadavků na produktové fotografie. Všechny jsme shrnuli v článku - Co smí a co nesmí obsahovat produktové fotky na Heurece.

Používáte Feed Image Editor i pro tyto “jednoduché” úpravy vašich produktových fotografií?
 

Další články

Pamatujete na loňské Vánoce? O kolik se zvedly vaše tržby? Podle statistik byly v loni v prosinci o 500 % vyšší. A to už je číslo, pro které se vyplatí uvažovat o vylepšeních inzerce tak, abyste si z...
Období před Vánocemi bývá na prodej tak náročné, že e-shopy mezi svátky zboží vůbec neodesílají a mají “zavřeno”. Zájem zákazníků ale neopadá. V roce 2017 proběhlo mezi svátky na Zboží.cz 86 % konverzí prvního prosincového týdne. Využijte poptávku a nabídněte to nejlepší.
Plánujete spuštění nové kampaně? Připravte si vše předem. Nemusíte pak držet v hlavě informaci, že připravovanou kampaň ještě musíte spustit. S novou funkcí Feed Image Editoru si nastavíte aktivaci a deaktivaci šablon plně automaticky na den přesně a ušetřený čas dokážete využít na další aktivity. Ukažme si, jak na to.
Lámete si hlavu nad tím, jestli můžete v reklamě používat slovní spojení nejlevnější na trhu? Když budete využívat aplikaci Bidding Fox Elements, tak můžete být bez starostí. Vytvořte si výběr nejlevnějších produktů a vytvořte k němu ve Feed Image Editoru šablonu. Jak na to? Podívejte se na návod.