Využití Feed Image Editoru pro Heureku - úprava velikosti fotografií

U fotografií, které posíláte na Heureku je třeba dodržet maximální nebo minimální velikost. Jinak dojde ke špatnému zobrazení nebo úplnému zablokování nabídky. S Feed Image Editorem tuto úpravu zvládnete velmi jednoduše a hromadně pro všechny produkty. Jak na to? 

Heureka u fotografií požaduje minimální velikost 20x50 nebo 50x20 pixelů, doporučuje cca 175x175 pixelů a maximální rozměr je 4096x4096 pixelů ve velikosti max. 2MB.

Úprava velikosti produktové fotografie

  • V Mergadu vytvořte výběr produktů, u kterých chcete upravovat velikost.
  • Přejděte do Feed Image Editoru a vytvořte novou šablonu
  • Pojmenujte ji, zvolte daný výběr produktů. 
  • V kartě Formát zvolte velikost výsledných fotografií.
    • Vyberte možnost Přidat nový,
    • formát pojmenujte
    • zvolte velikost fotografií, která vám vyhovuje.
  • Obrázek produktu můžete přizpůsobit zvolenému formátu fotografie. Rozšíří se tak přes celou výslednou plochu.
  • Zkontrolujte náhled.
  • Šablonu uložte a výstupní feed z Mergada nahrajte do Heureky.

Výběr velikosti výsledné fotografie

Přizpůsobení velikosti obrázku na rozměr fotografie

Pozor na kvalitu zdrojových fotografií

Při úpravě výsledné velikosti je potřeba brát v úvahu kvalitu zdrojových fotografií. Při vytváření šablony kontrolujte náhled, aby nedocházelo k “rozpixelování”.

Nezapomeňte, že Heureka má několik dalších požadavků na produktové fotografie. Všechny jsme shrnuli v článku - Co smí a co nesmí obsahovat produktové fotky na Heurece.

Používáte Feed Image Editor i pro tyto “jednoduché” úpravy vašich produktových fotografií?
 

Další články

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?
Využíváte inzerci na Glami? Stejně, jako na jiných cenových porovnávačích, i tady je potřebné dodržovat pravidla pro produktové fotografie. Proto jsme pro vás připravili seznam požadavků. Podívejte se na něj.
Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.
Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.