Nové příležitosti na E-commerce Cracow Expo 2019

Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili. 

Do Polska jsme vyrazili den předem, abychom na veletrh byli v plné síle. Po téměř pěti hodinové cestě autobusem, jsme se s radostí a nadšením vydali objevovat krásný Krakov. 

Wawel - Královský hrad a katedrála sv. Stanislava a Václava v centru Krakova

Centrum Krakova

Po procházce a výborné večeři jsme příjemně unavení zalehli do postelí a těšili se na další den. 

Středa se nesla v duchu veletrhu a cestování. Během cesty na EXPO Kraków jsme si z tramvaje a trolejbusu znovu prohlédli téměř celé město a mohli jsme začít schůzkovat, prohlížet a objevovat. 

E-commerce Cracow Expo

Součástí veletrhu byly přednášky o e-commerce

Odpoledne jsme se přepravili na hlavní autobusové nádraží a vydali se opět do Brna. 

Krakovské Expo jsme si užili stejně, jako to v Berlíně. Už teď se těšíme na nové možnosti a příležitosti, které díky těmto cestám získáváme. 
 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.