Berlínské E-commerce Expo ukázalo kvalitu zahraničních firem

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín. Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.

E-commerce Expo Berlín je jednodenní akce, během které měli vystavovatelé možnost představit své firmy a jejich služby. Ve dvou halách jsme mohli vidět agentury, dopravce nebo zástupce vyhledávačů zboží. Expo nebylo jen o stáncích. Na čtyřech místech současně probíhaly i přednášky, které se věnovaly tématům z online marketingu.

Do Berlína jsme přijeli o den dříve, a tak jsme měli možnost projít si toto město a jeho památky. Tady je krátký fotoreport z naší služební cesty.


Oberbaumbrücke je symbolem znovu nalezené jednoty města.


Procházka při Eastside Gallery.


Hodiny světa ukazují čas v různých městech po celém světe.


E-commerce expo Berlín se konalo v prostorách rekonstruovaných výrobních hal.


Prednášky měly vždy plné obsazení.

 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.