Berlínské E-commerce Expo ukázalo kvalitu zahraničních firem

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín. Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.

E-commerce Expo Berlín je jednodenní akce, během které měli vystavovatelé možnost představit své firmy a jejich služby. Ve dvou halách jsme mohli vidět agentury, dopravce nebo zástupce vyhledávačů zboží. Expo nebylo jen o stáncích. Na čtyřech místech současně probíhaly i přednášky, které se věnovaly tématům z online marketingu.

Do Berlína jsme přijeli o den dříve, a tak jsme měli možnost projít si toto město a jeho památky. Tady je krátký fotoreport z naší služební cesty.


Oberbaumbrücke je symbolem znovu nalezené jednoty města.


Procházka při Eastside Gallery.


Hodiny světa ukazují čas v různých městech po celém světe.


E-commerce expo Berlín se konalo v prostorách rekonstruovaných výrobních hal.


Prednášky měly vždy plné obsazení.

 

Další články

Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?