Jak na přepisování CZK na Kč ve Feed Image Editoru

Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to. 

Vaše reklama by měla být pro zákazníka co nejvíce srozumitelná. Právě z tohoto důvodu je dobré nastavit jednoduché pravidlo v Mergadu, které mezinárodní CZK přepíše na českou zkratku Kč.

Jak na změnu ceny v reklamě

Ve Feed Image Editoru máte možnost k obrázkům vkládat dynamické prvky (cenu produktu, dopravy, dostupnost a mnoho dalších). 
Přidáte je v kartě Vrstvy, výběrem možnosti Feed Element a z nabízených možností vyberete tu, kterou chcete zobrazit. 
V příkladu pracujeme s elementem G:PRICE.

Ukázka neupravené podoby elementu G:PRICE

Nastavení přepisovacího pravidla v Mergadu

Abyste mohli zobrazení měny v elementu upravit, je třeba v Mergadu nastavit pravidlo Najít a nahradit

  • V Mergadu jděte na podstránku Pravidla.
  • V pravém horním rohu zvolte možnost Vytvořit pravidlo
    • Zadejte název: Přepis CZK na Kč
    • Typ pravidla: Najít a nahradit
    • Výběry: zvolte, jestli chcete přepis aplikovat na všechny produkty nebo jen určité výběry.
    • Element: G:PRICE
    • Najít: CZK
    • Nahradit: Kč
  • Pravidlo uložte.

Nastavení pravidla Najít a nahradit v Mergadu

Zobrazení s upraveným elementem

Díky této úpravě bude vaše reklama pro zákazníky srozumitelnější a přívětivější. Podívejte se na další návody jak pracovat s aplikací. Naučí vás, jak pracovat s pozadím u produktových fotografií, jak vytvořit výběr a šablonu pro nové produkty a mnoho dalších.

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
Tentokrát se od facebookových obrázků a jejich úprav vrátíme o krok zpět - k produktovému katalogu , který je pro inzerci na Facebooku nezbytný. Jeho vytvoření není těžké, pojďme ho tedy společně projít.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?