Jak na přepisování CZK na Kč ve Feed Image Editoru

Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to. 

Vaše reklama by měla být pro zákazníka co nejvíce srozumitelná. Právě z tohoto důvodu je dobré nastavit jednoduché pravidlo v Mergadu, které mezinárodní CZK přepíše na českou zkratku Kč.

Jak na změnu ceny v reklamě

Ve Feed Image Editoru máte možnost k obrázkům vkládat dynamické prvky (cenu produktu, dopravy, dostupnost a mnoho dalších). 
Přidáte je v kartě Vrstvy, výběrem možnosti Feed Element a z nabízených možností vyberete tu, kterou chcete zobrazit. 
V příkladu pracujeme s elementem G:PRICE.

Ukázka neupravené podoby elementu G:PRICE

Nastavení přepisovacího pravidla v Mergadu

Abyste mohli zobrazení měny v elementu upravit, je třeba v Mergadu nastavit pravidlo Najít a nahradit

  • V Mergadu jděte na podstránku Pravidla.
  • V pravém horním rohu zvolte možnost Vytvořit pravidlo
    • Zadejte název: Přepis CZK na Kč
    • Typ pravidla: Najít a nahradit
    • Výběry: zvolte, jestli chcete přepis aplikovat na všechny produkty nebo jen určité výběry.
    • Element: G:PRICE
    • Najít: CZK
    • Nahradit: Kč
  • Pravidlo uložte.

Nastavení pravidla Najít a nahradit v Mergadu

Zobrazení s upraveným elementem

Díky této úpravě bude vaše reklama pro zákazníky srozumitelnější a přívětivější. Podívejte se na další návody jak pracovat s aplikací. Naučí vás, jak pracovat s pozadím u produktových fotografií, jak vytvořit výběr a šablonu pro nové produkty a mnoho dalších.

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.