Jak na přepisování CZK na Kč ve Feed Image Editoru

Dynamické prvky už nejsou ve Feed Image Editoru novinkou. Díky jejich používání jsou vaše reklamy neustále aktuální, i když často feed upravujete. Pokud chcete zákazníkům zobrazovat cenu vašich produktů, je dobré upravit její formát z CZK na Kč. Podívejte se na návod, jak na to. 

Vaše reklama by měla být pro zákazníka co nejvíce srozumitelná. Právě z tohoto důvodu je dobré nastavit jednoduché pravidlo v Mergadu, které mezinárodní CZK přepíše na českou zkratku Kč.

Jak na změnu ceny v reklamě

Ve Feed Image Editoru máte možnost k obrázkům vkládat dynamické prvky (cenu produktu, dopravy, dostupnost a mnoho dalších). 
Přidáte je v kartě Vrstvy, výběrem možnosti Feed Element a z nabízených možností vyberete tu, kterou chcete zobrazit. 
V příkladu pracujeme s elementem G:PRICE.

Ukázka neupravené podoby elementu G:PRICE

Nastavení přepisovacího pravidla v Mergadu

Abyste mohli zobrazení měny v elementu upravit, je třeba v Mergadu nastavit pravidlo Najít a nahradit

  • V Mergadu jděte na podstránku Pravidla.
  • V pravém horním rohu zvolte možnost Vytvořit pravidlo
    • Zadejte název: Přepis CZK na Kč
    • Typ pravidla: Najít a nahradit
    • Výběry: zvolte, jestli chcete přepis aplikovat na všechny produkty nebo jen určité výběry.
    • Element: G:PRICE
    • Najít: CZK
    • Nahradit: Kč
  • Pravidlo uložte.

Nastavení pravidla Najít a nahradit v Mergadu

Zobrazení s upraveným elementem

Díky této úpravě bude vaše reklama pro zákazníky srozumitelnější a přívětivější. Podívejte se na další návody jak pracovat s aplikací. Naučí vás, jak pracovat s pozadím u produktových fotografií, jak vytvořit výběr a šablonu pro nové produkty a mnoho dalších.

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru můžete vytvořit libovolné množství šablon, které odliší vaši reklamu od konkurenční. Nemusíte tak mazat ty, které nejsou zrovna aktuální, ale do budoucna by se vám mohly hodit.
Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.