Jste zde

Aplikujte pravidla ve správném pořadí a mějte v obrázcích aktuální hodnoty

Každý uživatel Mergada a jeho aplikací se setká s aplikováním pravidel. Jejich logika se vztahuje také na Feed Image Editor. Představíme vám, jak s pravidly pracovat a na co je dobré myslet, pokud naši aplikaci používáte.

PRAVIDLA A FEED IMAGE EDITOR

Po úpravě šablony se změna neprojeví ve výstupních obrázcích hned, ale až když proběhnou pravidla.

Pokud děláte hromadné úpravy hodnot v elementech – například pomocí pravidla Najít a nahradit, myslete na to, aby byly hierarchicky výše než pravidla Feed Image Editoru.

Pravidla s manuálními úpravami hodnot ve feedu musí být vyšší než pravidla Feed Image Editoru.

Konkrétním příkladem je přepis měny z CZK na Kč, o kterém píšeme v návodu Jak na přepisování EUR na € ve Feed Image Editoru.

TIP

V Nápovědách Mergada se o pravidlech dozvíte více. Doporučujeme video: Pracujeme s pravidly.

 

 

DBEJTE NA AKTUÁLNOST DAT VAŠEHO FEEDU

Feed Image Editor bere hodnoty přímo z feedu. Aby byly správně vykresleny v obrázcích, musí být ve feedu aktuální. Na podpoře se setkáváme s problémem štítku, do kterého se nevykresluje cena. Ve většině případů je chyba již na úrovni feedu, kde je u daného produktu v elementu s cenou prázdná hodnota. Někdy je to způsobeno právě hromadnou editací hodnot ve feedu, která probíhá až po vykreslení těch původních do obrázků. Doporučujeme proto dbát na aktuálnost dat a kontrolu pořadí pravidel.

 

 

Jak říká slogan z Mergada: Pravidla jsou k tomu, aby se aplikovala. Pro ty, kteří jsou v aplikacích zběhlí, nejsou žádnou novinkou. Práce s nimi však není nezbytná. Pokud jste mezi těmi, kteří nevkládají do obrázků dynamické prvky pomocí vrstvy feed element, s jejich používáním se nesetkáte. V případě nejasností jsme vám k dispozici na klientské podpoře, nebo si domluvte online konzultaci zdarma s product ownerem Markem Daňkem.

 

 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.