Cesta k ideálnímu image feedu #7: Identické obrázky

U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.

Získejte okamžitý přehled pomocí filtrů

Klikněte na sekci Produkty, v poli Skupina zvolte možnost Stejné obrázky a potvrďte tlačítkem Filtrovat.

V přehledném seznamu se vám zobrazí všechny produkty, které mají identické obrázky. Máte tak možnost ověřit si, u kterých produktů dávají smysl a u kterých ne. V sloupci Stejné obrázky je seznam ID produktů, které mají shodný obrázek a napravo, ve sloupci Produktů je uvedený jejich počet.

Vyexportujte produkty se stejnými obrázky

Abyste tyto produkty nemuseli znovu filtrovat, máte možnost si celý seznam vyexportovat do formátu csv. V hlavičce vyfiltrovaného seznamu vpravo najdete tlačítko Exportovat, které vám seznam vyexportuje během pár sekund. Takto budete mít o produktech s identickými obrázky stále přehled a ulehčí vám to editaci vašeho feedu.

Produkty, které mají stejné obrázky, můžete exportovat i jednotlivě. Ve vyfiltrovaném seznamu klikněte na ikonku CSV. Další možností je využít funkci, která do schránky zkopíruje zadání pro Mergado, díky kterému jednoduše vytvoříte produktový výber a s ním budete dále pracovat.

Pokud se vám podařilo odhalit chyby v identických obrázcích, jste opět o krok blíž k vašemu ideálnímu image feedu. V nasledujícím článku si povíme o tom, jak se vypořádat s obrázky s průhledným pozadím tak, aby splňovaly požadavky cenových srovnávačů.

Další články

U velikostních variantách oblečení, schematických nákresech součástek nebo u nehmotných produktů může vaše zboží mít shodné obrázky. Ale ne u všech produktů je to žádané. Pokud nabízíte tisíce položek, nemusí být úplně jednoduché udělat si přehled. Produktové filtry Feed Image Editoru jsou užitečným nástrojem, jak si s nimi poradit.
Obrázky s vysokou kvalitou a rozlišením vypadají dobře a zaujmou vaše zákazníky. S rostoucím rozlišením však také roste velikost a ta zpomaluje rychlost načítání. Nesmíme také zapomínat, že některé zbožáky mají nastavený velikostní limit. Obrázky, které ho překračují, vám nepřijmou.
Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.