Cesta k ideálnímu image feedu #4: Nepovolené znaky v URL adrese

Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v URL jejich adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.

Vyfiltrujte chybné URL adresy s pomocí Feed Image Editoru

Abychom dohledali, u kterých produktů se vyskytují problémové URL adresy obrázků, využijeme znovu filtry ze sekce Produkty. Tentokrát v poli Skupina vybereme Znaky v URL adrese obrázků a potvrdíme tlačítkem Filtrovat.

V dalším kroku vám doporučujeme vyfiltrované URL adresy přejmenovat tak, aby neobsahovaly žádné nepovolené znaky. Přehled pravidel vybraných srovnávačů zboží najdete v námi vybraných článcích na konci této stránky. Pokud si s úpravou URL adres nevíte rady, napište nám, anebo se přihlaste na naše školení, na kterém se zaměříme na audit produktových obrázků.

Další články

Mít přehled o všech produktech ve vašem e-shopu není jednoduché a u každého se občas vyskytnou nějaké chyby. Jednou z těch závažnějších je, když vám u produktů chybí obrázky – může to výrazně odradit vaše zákazníky. Nevěšte ale hlavu a podívejte se s námi, jak tuto situaci s pomocí Feed Image Editoru hravě zvládnete.
I když máte element IMGURL při všech produktech vyplněný, neznamená to, že se budou produktové obrázky zobrazovat. Mohou se u vás vyskytnout chyby: stránka nebyla nalezena, na stránku nemáte přístup anebo je s ní jiný neznámý problém. Podívejme se spolu na to, co se za těmito chybami skrývá a jak je napravit.
Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.
Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v jejich URL adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.