Cesta k ideálnímu image feedu #4: Nepovolené znaky v URL adrese

Většina srovnávačů zboží má vypracovanou sérii pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Jedním z úskalí, které si při nastavování reklamy musíte ohlídat, jsou nepovolené znaky v URL jejich adrese. V článku si ukážeme, jak najít produkty, které v URL adrese mají nepovolené znaky a jak je upravit, aby splňovaly všechny požadavky zbožáků.

Vyfiltrujte chybné URL adresy s pomocí Feed Image Editoru

Abychom dohledali, u kterých produktů se vyskytují problémové URL adresy obrázků, využijeme znovu filtry ze sekce Produkty. Tentokrát v poli Skupina vybereme Znaky v URL adrese obrázků a potvrdíme tlačítkem Filtrovat.

V dalším kroku vám doporučujeme vyfiltrované URL adresy přejmenovat tak, aby neobsahovaly žádné nepovolené znaky. Přehled pravidel vybraných srovnávačů zboží najdete v námi vybraných článcích na konci této stránky. Pokud si s úpravou URL adres nevíte rady, napište nám, anebo se přihlaste na naše školení, na kterém se zaměříme na audit produktových obrázků.

Další články

Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
Ukázat, co všechno Feed Image Editor dovede a to rovnou před 20 lidmi zaráz? To byla výzva, kterou před nás položil pan Mergado se svým Meragdo Festem. Inu, sbalili jsme zimní samolepky do ranečku a vydali se na zkušenou.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.
Na Facebooku je na celém světě 1.49 miliardy aktivních uživatelů denně. V České republice jich na začátku loňského roku bylo přes 5.2 milionů a jejich počet stále roste. Tato sociální síť nabízí velmi zajímavé možnosti pro reklamu a pozornost by jí měl věnovat každý e-shop. Jak s inzercí na Facebooku začít?