Cesta k ideálnímu image feedu #5: Rozměry obrázku

Pokud chcete inzerovat na srovnávačích zboží a reklamních systémech, musíte dodržovat specifické požadavky. Při jejich nesplnění vám služby, na kterých inzerujete, použité produktové obrázky zamítnou. Nejčastěji jde o dodržování minimálních a maximálních rozměrů v pixelech. Důležité je také zohlednit reálnou velikost produktů, které jsou na obrázku. Dva produkty s výrazně rozdílnými rozměry mohou na obrázcích se stejným rozměrem působit zkresleně. V dnešním článku si ukážeme, jak s Feed Image Editorem tyto dvě operace zvládnete.

Jak zvolit optimální rozměry obrázků

V prvním kroku byste si měli ujasnit, na kterých zbožácích a reklamních systémech chcete inzerovat. Podmínky na minimální, maximální a doporučené rozměry se na všech srovnávačích liší. Nepřizpůsobujte se každému z nich, pokud ho neplánujete skutečně využívat. Podrobné informace o požadavcích srovnávačů na produktové obrázky najdete v našich článcích.

Feed Image Editor vám hromadně přizpůsobí velikosti vybraných produktových obrázků podle požadavků zbožáků a reklamních systémů. Pojďme si ukázat, jak na to.

Nastavení správného formátu

Při tvorbě nové šablony v nastaveních Formátu budete mít na výběr z více formátů. Ty respektují doporučené požadavky na maximální rozměry obrázků stanovené Heurekou, Facebookem a dalšími systémy.

Změna formátu probíhá automaticky, aplikováním šablony na vámi vybrané produkty. Originální obrázky zůstávají nezměněné, a tak se nemusíte bát, že byste o ně přišli.

Využijte možnost vlastních formátů

V případě, že jste v seznamu přednastavených formátů nenašli ten, který potřebujete, máte možnost si vytvořit vlastní formát. V nastaveních aplikace si v podsekci Formát jednoduše pojmenujete nový formát a zvolíte rozměry, které potřebujete. Nezapomeňte si nový formát uložit.

Pozor na velikost produktu

I pokud má váš produktový obrázek správné rozměry, měli byste na něm zohlednit velikost produktu.

Jestliže je produkt na obrázku příliš malý, anebo má horší kvalitu – nebude dobře vypadat. To může odradit zákazníky od nákupu. Jak se s tím vypořádat si ukážeme v jednom z nasledujících článků.

 

Další články

Využíváte-li dynamický remarketing na Facebooku, nejspíš už jste zaznamenali zprávu o nutnosti změny kódu pro Facebook . Od 15. února přestane fungovat pixel pro měření konverzí a Facebook začne podporovat pouze jeden měřící kód pro všechny události a staré kódy bude potřeba vyměnit za jeden nový - Facebook pixel.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Nastavovat kampaně pro všechny položky e-shopu naráz nemusí být vždy to pravé. Na Facebooku můžete své zboží rozdělit v produktovém katalogu do nejrůznějších setů.
Máme pro vás další ze série článků, které vám pomůžou s nastavením reklamy na Facebooku. V předchozích článcích jsme se podívali na návody, jak nastavit pixel pro měření na e-shopu a vytvoření základního katalogu produktů. Teď je na řadě roztřízení produktů v katalogu podle vlastností.