Požadavky na produktové obrázky

Srovnávače zboží mají vypracované série pravidel, kterými se musíte řídit, pokud na nich chcete inzerovat. Tato pravidla také definují používání produktových obrázků. Přečtěte si v našich článcích, na co si dát pozor.

Články na téma Požadavky na produktové obrázky

Srovnávače a inzertní sítě mají rozdílné požadavky na produktové obrázky. Pokud na nich chcete inzerovat, zřejmě se nevyhnete přizpůsobování rozměrů pro každý kanál nebo srovnávač. V dnešním článku si ukážeme, jak se tomuto pracnému a časově náročnému procesu vyhnout.

Srovnávače a inzertní kanály mají špecifické požiadavky na produktové obrázky. Máte přehled o tom, co všechno musí splňovat, abyste mohli inzerovat na BIANU? Do přehledného seznamu jsme pro vás sepsali aktuální pravidla.

Využíváte inzerci na Glami? Stejně, jako na jiných cenových porovnávačích, i tady je potřebné dodržovat pravidla pro produktové fotografie. Proto jsme pro vás připravili seznam požadavků. Podívejte se na něj.

Každá reklamní platforma má svá pravidla pro produktové fotografie. To co je povoleno v jedné, může být zakázáno v další. Víte, v jaké podobě můžete obrázky posílat na Google Nákupy? Nachystali jsme pro vás souhrn požadavků.

Cenové porovnávače mívají speciální požadavky na produktové fotografie. Víte, jaká je jejich správná podoba pro inzerci za Zboží.cz? Podívejte se na souhrn požadavků.

Víte, co by měly a naopak neměly obsahovat fotografie na Heurece a jak vám s nimi pomůže Feed Image Editor?