Ovládněte AI nástroje a maximalizujte prodeje na Heurece. 💰
Heureka je nejpoužívanější srovnávač v Česku a na Slovensku. V tak konkurenčním prostředí je proto pro e-shopy obzvlášť důležité zlepšovat kvalitu produktových obrázků. Pokud obsahují chyby, do inzerce se vůbec nedostanou, nebo zákazníky odradí.
Díky datům z našeho Auditu obrázků ve Feed Image Editoru přesně víme, které chyby se na Heurece nejčastěji opakují a jak je pomocí umělé inteligence rychle a efektivně odstranit.
Nejčastější chyby obrázků na Heurece
Z údajů Auditu obrázků vidíme, že v průběhu času chyb v obrázcích přibývá.
Podívejte se na nejčastější chyby v roce 2024. S malým procentuálním rozdílem se v předchozích letech jednalo pořád o ty samé chyby.
A jak je na tom zatím rok 2025?
Zdrojem dat jsou české a slovenské e-shopy, které v tomto období provedly audit.
💡 TIP
Věděli jste, že Audit obrázků je zcela zdarma? Nečekejte a pusťte se do něj hned. Snadno zjistíte, jak vaše produktové obrázky odpovídají podmínkám Heureky.
Ne všechny chyby v grafech lze vyřešit pomocí AI. Zaměříme se však na ty, kde to jde. Ukážeme vám 3 nástroje poháněné AI, které se vyplatí používat:
Odstranění pozadí
👉 Víc o odstranění pozadí.
Odstranění vodoznaků a dalších grafických vrstev
Vodoznaky mají v inzerci na Heurece stejnou váhu jako nevyhovující pozadí. I když mají svůj smysl, většina zbožáků obrázky s nimi odmítne. Poptávání obrázků od dodavatelů bez ochranných známek může být stejně zdlouhavé jako profesionální přefotografování všech výrobků. Navíc vás to bude stát další peníze. Raději použijte náš nástroj, který vás zbaví vodoznaků na produktech během několika sekund.
👉 Víc o odstranění vodoznaků.
Upscale
Obrázky s nízkým rozlišením do reklamy jednoznačně nepatří. Kvůli této chybě se do ní možná dostanete, ale klienty jednoduše odradíte. Rozpixelované obrázky nezobrazují detaily produktu a vypadají nedůvěryhodně. Něco takového se nevyplatí riskovat.
S funkcí Upscale okamžitě získáte lepší rozlišení, hezčí zaoblené hrany a hlavně celkově tak důležitý lepší dojem.

👉 Víc o vylepšení rozlišení.
Dnes už nestačí na Heurece jen být, musíte i zapůsobit. A kvalitní obrázky jsou to první, co zákazníka zaujme. Využitím AI nástrojů, jako je odstranění pozadí, vodoznaků nebo vylepšení rozlišení, můžete nejen zvýšit šance na zobrazení v inzerci, ale také vybudovat důvěru zákazníků. Začněte jednoduše. Spusťte si bezplatný audit obrázků a nechte technologie pracovat pro vás.
Přidat komentář