Cesta k ideálnímu image feedu #3: Nepodporovaný formát

Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.

V předcházejících dvou článcích jsme si vysvětlili, jak odhalit produkty, u kterých chybí obrázky a jak vypátrat technické problémy, kvůli kterým se nezobrazovaly. Dnes se společně zaměříme na to, jak najít produkty, u kterých jsou nahrané soubory, jenž nejsou ani v jednom ze standardně podporovaných grafických formátů.

Využijte filtry v sekci Produkty

Podobně jako v předcházejících dvou návodech využijeme filtry v sekci Produkty. V poli Skupina vybereme Produkty s chybou a potvrdíme tlačítkem Filtrovat. Po vyfiltrování vám doporučujeme URL adresy u těchto produktů upravit tak, aby odkazovaly na soubory ve standardních obrázkových formátech. Původní soubory odstraňte z vašeho serveru.

Formáty nepodporované srovnávači zboží a reklamními systémy

Kritéria na produktové obrázky se u každého reklamního systému a zbožáku liší. Pro lepší orientaci si přečtěte doporučené články na konci stránky. Dozvíte se v nich všechny praktické informace.

Pokud jste už zvládli úpravy z prvních dvou článků této série, ušli jste kus ideální cesty, jak zajistit, aby se vám obrázky správně zobrazovaly. To je ovšem jen začátek. Pokračujte ve čtení následujících článků – zaměříme se na to, jak obrázky dovedete do dokonalosti po technické i obsahové stránce.

Další články

Veletrhy jsou místem, kde můžou firmy nabrat inspiraci a podívat se, co nabízí ostatní. Proto jsme se i my ve Feed Image Editoru vydali za hranice do sousedního Německa na E-commerce Expo Berlín . Podívejte se na náš fotoreport nejen z Berlína, ale i ze samotného veletrhu.
Veletrhy jsou skvělým místem pro poznávání nových tváří a setkávání se s těmi známými. Protože Feed Image Editor můžete používat i pro polský trh, vyrazili jsme na E-commerce Cracow Expo 2019. Podívejte se, jak jsme si to užili.
K čemu nám obrázky v inzerci jsou? Na jakých inzertních kanálech se s nimi vyplatí pracovat? A jak k jejich úpravám využít Feed Image Editor? I o tom byl webinář na téma image marketing. Záznam z něj si můžete prohlédnout i tady na blogu.
Dynamické prvky v šablonách zaručí, že vaše reklamy budou vždy aktuální. Používat můžete elementy s cenou, kategorií, doručením apod. Tuto funkci jsme ještě vylepšili a nově je můžete vkládat přímo do textového řetězce. Podívejte se, jak nastavíte reklamu, která bude připomínat, kdo má zítra svátek.