Cesta k ideálnímu image feedu #3: Nepodporovaný formát

Na cestě k úspěšnému zobrazování všech vašich produktových obrázků zůstává ještě jeden krok. A to zkontrolovat, jestli jsou soubory, na které URL adresa v detailech produktu odkazuje, standardní obrázkové formáty. V nasledujícím návodu si ukážeme, jak na to.

V předcházejících dvou článcích jsme si vysvětlili, jak odhalit produkty, u kterých chybí obrázky a jak vypátrat technické problémy, kvůli kterým se nezobrazovaly. Dnes se společně zaměříme na to, jak najít produkty, u kterých jsou nahrané soubory, jenž nejsou ani v jednom ze standardně podporovaných grafických formátů.

Využijte filtry v sekci Produkty

Podobně jako v předcházejících dvou návodech využijeme filtry v sekci Produkty. V poli Skupina vybereme Produkty s chybou a potvrdíme tlačítkem Filtrovat. Po vyfiltrování vám doporučujeme URL adresy u těchto produktů upravit tak, aby odkazovaly na soubory ve standardních obrázkových formátech. Původní soubory odstraňte z vašeho serveru.

Formáty nepodporované srovnávači zboží a reklamními systémy

Kritéria na produktové obrázky se u každého reklamního systému a zbožáku liší. Pro lepší orientaci si přečtěte doporučené články na konci stránky. Dozvíte se v nich všechny praktické informace.

Pokud jste už zvládli úpravy z prvních dvou článků této série, ušli jste kus ideální cesty, jak zajistit, aby se vám obrázky správně zobrazovaly. To je ovšem jen začátek. Pokračujte ve čtení následujících článků – zaměříme se na to, jak obrázky dovedete do dokonalosti po technické i obsahové stránce.

Další články

Posíláte své produktové fotografie na srovnávače zboží, používáte je do PPC reklamy a k propagaci vašeho e-shopu? Víte, v jakém formátu fotky máte? Podívejte se, jak to s pomocí Feed Image Editoru jednoduše zjistíte.
Dali jste si práci s nastavením šablon ve Feed Image Editoru a spustili jste reklamy, ale ty nepřináší téměř žádné výsledky? Jednou z možných a častých chyb může být, že odkazy u vašich produktových fotografií vedou na neexistující stránku. Díky Feed Image Editoru tento problém zjistíte během několika kliknutí. Přečtěte si, jak na to.
Podstránka Nastavení je poslední novinkou, kterou jsme do aplikace přidali. Jednou z funkcí, kterou tu najdete je nastavení automatického skrývání produktů, u kterých Feed Image Editor objeví chybu. Podívejte se, jak s ním pracovat.
Ve Feed Image Editoru přibyla nová podstránka - Nastavení. Díky ní bude vaše práce v aplikaci ještě efektivnější a jednodušší, než byla doteď. Pojďme se společně podívat, jaké možnosti přináší box s nastavením projektu.