Jak vytvoříte katalog produktů na Facebooku

O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to. 

V minulém článku jsme se věnovali tomu, jak funguje Facebook pixel, kdy ho nasadit a co díky němu získáte. Abyste mohli v reklamě na Facebooku zobrazovat vaše produkty, je třeba také vytvořit katalog produktů

Pro jeho vytvoření je třeba mít založenou firemní Facebookovou stránku a účet pro reklamu ve Správci reklam. 

Nový katalog produktů na Facebooku

  • Ve Správci reklam přejděte na položku Katalogy.
     

Vytvoření nového katalogu v Business manageru.

  • Vyberte možnost Vytvořit katalog.

Vytvoření nového katalogu v Business manageru. 

  • Zvolte typ katalogu. Pro e-shop vyberete možnost e-komerce.

Výběr kategorie pro zařazení katalogu. 

  • Zvolte způsob přidání zboží z e-shopu. Na výběr máte ze 2 možností - manuální přidávání nebo automatický import z platformy, na které máte e-shop. Přístupné jsou Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento nebo Google.

Výběr způsobu importu zboží do katalogu. 

  • Katalog pojmenujte a klikněte na možnost vytvořit.
  • V úpravách Katalogu potom přidejte vaše produkty.

Výběr produktů pro katalog.

Výběr zdroje produktů pro katalog. 

Abyste mohli používat šablony z Feed Image Editoru, nahrajte zdroj dat, který se vám zobrazí v Mergadu

Po vytvoření katalogu produktů můžete nastavit dynamické reklamy a zobrazovat šablony vytvořené pro jednotlivá publika. Máte nastaveno? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor pro různá remarketingová publika

Další články

Funkcí pro úpravu vašich produktových fotografií má Feed Image Editor několik. Jednou z nich je přesah. Podívejte se na návod, jak tuto možnost využít a proč s ní pracovat.
Ve Feed Image Editoru je jednou z možností úprav vašich produktových fotografií přidání barvy pozadí. Některé reklamní systémy vyžadují, aby byly obrázky na bílém podkladu, jiné další barvy podporují. Díky jednoduché úpravě v aplikaci vytvoříte jedinečnou reklamu. Přečtěte si návod, jak na to.
Necháváte ve svých reklamách jako dominantu vaše produkty, nebo dáváte přednost grafickému zpracování? Podívejte se na návod, jak ve Feed Image Editoru přizpůsobíte velikost vašich produktů.
Překáží vám v obrázku vodoznak? Nebo logo výrobce? Chcete dojem z obrázku umocnit bílým okrajem? Takové úpravy od nynějška zvládnete snadno a hromadně ve Feed Image Editoru.