O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to.
V minulém článku jsme se věnovali tomu, jak funguje Facebook pixel, kdy ho nasadit a co díky němu získáte. Abyste mohli v reklamě na Facebooku zobrazovat vaše produkty, je třeba také vytvořit katalog produktů.
Pro jeho vytvoření je třeba mít založenou firemní Facebookovou stránku a účet pro reklamu ve Správci reklam.
Nový katalog produktů na Facebooku
- Ve Správci reklam přejděte na položku Katalogy.
- Vyberte možnost Vytvořit katalog.
- Zvolte typ katalogu. Pro e-shop vyberete možnost e-komerce.
- Zvolte způsob přidání zboží z e-shopu. Na výběr máte ze 2 možností - manuální přidávání nebo automatický import z platformy, na které máte e-shop. Přístupné jsou Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento nebo Google.
- Katalog pojmenujte a klikněte na možnost vytvořit.
- V úpravách Katalogu potom přidejte vaše produkty.
Abyste mohli používat šablony z Feed Image Editoru, nahrajte zdroj dat, který se vám zobrazí v Mergadu.
Po vytvoření katalogu produktů můžete nastavit dynamické reklamy a zobrazovat šablony vytvořené pro jednotlivá publika. Máte nastaveno? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor pro různá remarketingová publika.
Přidat komentář