Jak vytvoříte katalog produktů na Facebooku

O tom, že je reklama na sociálních sítích pro každý e-shop velmi důležitá, jsme si už říkali. Díky jejímu využití můžete získávat nové zákazníky a oslovovat znovu ty, kteří u vás už nakoupili a mohli by nákup opakovat. Pro správné nastavení této reklamy je třeba vytvořit katalog vašich produktů přímo na Facebooku. Je to jednoduché, podívejte se jak na to. 

V minulém článku jsme se věnovali tomu, jak funguje Facebook pixel, kdy ho nasadit a co díky němu získáte. Abyste mohli v reklamě na Facebooku zobrazovat vaše produkty, je třeba také vytvořit katalog produktů

Pro jeho vytvoření je třeba mít založenou firemní Facebookovou stránku a účet pro reklamu ve Správci reklam. 

Nový katalog produktů na Facebooku

  • Ve Správci reklam přejděte na položku Katalogy.
     

Vytvoření nového katalogu v Business manageru.

  • Vyberte možnost Vytvořit katalog.

Vytvoření nového katalogu v Business manageru. 

  • Zvolte typ katalogu. Pro e-shop vyberete možnost e-komerce.

Výběr kategorie pro zařazení katalogu. 

  • Zvolte způsob přidání zboží z e-shopu. Na výběr máte ze 2 možností - manuální přidávání nebo automatický import z platformy, na které máte e-shop. Přístupné jsou Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento nebo Google.

Výběr způsobu importu zboží do katalogu. 

  • Katalog pojmenujte a klikněte na možnost vytvořit.
  • V úpravách Katalogu potom přidejte vaše produkty.

Výběr produktů pro katalog.

Výběr zdroje produktů pro katalog. 

Abyste mohli používat šablony z Feed Image Editoru, nahrajte zdroj dat, který se vám zobrazí v Mergadu

Po vytvoření katalogu produktů můžete nastavit dynamické reklamy a zobrazovat šablony vytvořené pro jednotlivá publika. Máte nastaveno? Podívejte se, jak využít Feed Image Editor pro různá remarketingová publika