Jste zde

Alternativní obrázky pomáhají prodávat

Poutavé obrázky produktů jsou pro e-shop důležité. Fungují jako galerie a na zákazníka působí důvěryhodněji. Přidat jich můžete hned několik. U kterých srovnávačů se to vyplatí a jak využít sílu alternativních obrázků, se dozvíte v tomto článku.

DEJTE ZÁKAZNÍKŮM VÍCE INFORMACÍ

Spousta e-shopů alternativní obrázky podceňuje nebo vůbec neřeší. Využijte je ve svůj prospěch a ukažte kupujícím to, co hledají. Přibližte klientovi produkt, poskytněte mu pohled z více úhlů nebo se zaměřte na detail.

JAK NA TO

K hlavnímu obrázku přidejte další související. Podmínky ze strany srovnávačů jsou většinou stejné jako u hlavního obrázku, liší se však v maximálním počtu. Připravili jsme pro vás přehlednou tabulku pro povolené množství alternativních obrázků:

Tabulka 1: Povolené množství alternativních obrázků.

  POČET ALTERNATIVNÍCH OBRÁZKŮ
Heureka dovoluje, bez specifického počtu
Zboží.cz dovoluje, bez specifického počtu
Google Merchants 10
GLAMI dovoluje, bez specifického počtu
FAVI 20
BIANO bez omezení počtu
Facebook dovoluje, bez specifického počtu
Instagram dovoluje, bez specifického počtu
Shopalike 4

 

Alternativní obrázky využijete například při prodeji módy či elektra.

Využití alternativních obrázků v módním sektoru.

Využití alternativních obrázků v prodeji elektra.

TIP

Zamyslete se nad tím, co zákazník chce a potřebuje vidět jako první. Uspořádejte pořadí obrázků podle kvality a atraktivity. Ty nejlepší ukázky umístěte na přední místa.

UDĚLEJTE SI AUDIT

  • V našem auditu ověříte stav alternativních obrázků pro vybrané srovnávače. Pokud jejich množství máte nad povoleným limitem, nedostanou se do inzerce. Tato informace se vám zobrazí jako varování.

V tomto případě počet alternativních obrázků není překročen.

  • V doporučení zjistíte, jestli daný srovnávač galerii obrázků povoluje, a u kterých produktů vám chybí. Podle toho poznáte, kam musíte alternativní obrázky doplnit.

Audit vám ukáže, ve kterých produktech doporučuje doplnit alternativní obrázky.

Rádi vám s alternativními obrázky pomůžeme. Neváhejte nás kontaktovat e-mailem nebo si domluvte schůzku online.


 

Přidat komentář

CAPTCHA
Tato otázka slouží k testování, zda jste či nejste lidským návštěvníkem, a k zabránění automatickému odesílání spamu.